1 Haziran 2014 Pazar

Dirty Works Duş jeli & Peeling

 Herkese merhaba !
Dirty works markasının body butterını kullanıp bitirmiştim ve nemlendirmesinden gayet memnun kalmıştım fakat kokusu bana hitap etmemişti  ..
    Bu ürünlerde aynı kokuya sahip.Duş jeli ve peelingte body butterdan bir tık daha hafif bir kokuda.
     
    Duş jeli görüldüğü gibi şeffaf ve yoğun bir kıvamda.Aslında ilk sıkıldığında daha yoğun kalıp gibi çıkıyor  sonra bu şekilde yayılıyor.
   Tende kokusu pek kalıcı değil benim cildimde duştan sonra 15 dk anca kalmıştır.
Peelingte aynı şekilde koyu kıvamlı biraz büyük taneciklere sahip. Ben duştayken tüm vücuduma masaj yapar gibi 2-3 dakika ovalıyorum ve durulandıktan sonraki verdiği his gayet yumuşak nemli  ve pürüssüz oluyor. Aralarında en çok sevdiğim ürün bu oldu... 
     Kokusu bana hitap etseydi sevseydim alabilirdim tekrar ama sevemedim kokusunu ...
    Aranızda bu ürünleri kullanan var mı ?
Sizin yorumunuz nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder