29 Aralık 2014 Pazartesi

Burt's Bees Nar özlü lip balmı


        Herkese merhaba! Oriflame 'in lip tenderından sonra ( Bi süre dudaklarım için kullandıktan sonra  tamamen vücudum için kullanmaya başladım.) sıra geldi burt's bees 'e...
   Oriflame'inkini vücudum için ayırınca elimde sadece bir tane lip balm kalıyordu oda nuxe 'ün kavonoz içindeki olanıydı . Elimde bir tanede stick şeklinde lip balm bulunsun dışarda orda burda elimle kavanozu parmaklamak zorunda kalmayım diye düşündüm.
    Watsonsa gittiğimde  blistex'in kullanmadığım bir lipbalmını almıştım ki tam kasanın orda bunları gördüm ve aa bunları deneyim bakalım nasılmış dedim...
    Ah ah keşke ellerime ellerime vursaydılar bırak bunu sen diğerini al diye...
 Arkadaş nasıl bir lipbalmdır bu...
   Dudaklarım benim zaten  sürekli çatlar ama bu ürün benim dudaklarımı yaktı kavurdu resmen...
 Hadi dedim belki soğuktan etkilendi dudaklarım ondan sürünce yandı... Dudaklarım normale döndükten sonra yine kullanmaya başladım... Yine cayır cayır yanıyorum... Nasıl doğal bir içerikmiş bu anlamadım gitti. İçeriği doğalsa beni yakan  nedir...
    Bu nar özlü olanı... Ama kokusu berbat... Vikis desen vikis değil.. Vikisin kokusuna bi süre sonra alışıyor insan... İlaç gibi desem yine değil bozuk bir şey gibi desem yok yine tarif edemem... Kısacası iğrenç bir kokuya sahip...
   Hiç abartmıyorum sürdüğümde gerek kokusundan gerekse tadından dolayı midem bulandı.. Gerçekten acımsı bir tadı var ve dudaklarımı yaladıkça hep acı acı bir tat geldi ağzıma...
   Amma velakin inat ettim kullanıcam bakalım bu lipbalm hep böyle mi devam edicek diye... 
İki hafta gibi bi süre yukarda yazdığım gibi reaksiyon gösterdi dudaklarım ...
  Sonra alıştım mı ne oldu bilmiyorum dudaklarım karıncalaşmamaya ve yanmamaya başladı... Ama nemlendirmesi hala benden geçer not almış değil... 



   Unutmadan söyleyim  watsonstan 14 tl ye aldım ve kesinlikle bu parayı hak etmiyor... Bedava verseler bir daha kullanmayacağım bir ürün..Sonradan kötü etkisi gitmiş olsa da ben bu ürünü bir daha alıp kullanmam... 
   Aranızda bu ürünü kullanıpta memnun kalan var mı ?
 

25 Aralık 2014 Perşembe

The Balm schwing eyeliner



Herkese merhaba!
Uzun zamandır kullandığım the balm'ın schwing eyelinerını o kadar çok seviyorum ki bittikçe alıyorum. Bu kaçıncı hatırlamıyorum bile.
İncecik ucuyla sürümü çok rahat ve rengi çok net mat bir siyah.
Kalıcılığıda oldukça iyi waterproof değil ama sıcaklarda  dahi bende akma yapmıyor.
Çok düzgün süremesem de nasıl durduğunu aşağıda ki fotoğraftan görebilirsiniz.




 Yukarıda ki fotoğrafta da rengini ve matlığını net bir şekilde görebilirsiniz. Parmağımla sildirdiğimde dahi çıkmadı bulaşma yapmadı.
   Aranızda bu ürünü benim kadar seven var mı :)
     Bir de sizin memnun kaldığınız eyelinerlar nelerdir? 

22 Aralık 2014 Pazartesi

Arzulanmış (Vampir mektupları 5. kitap) - Morgan Rice # Kitap köşesi 16



Aşk önüne engel koyamayacağınız tek şeydir...
   Kahramanlarımızı yine zorlu günler bekliyor.Caitlin aşkı için görevinden vazgeçiyor ama bu da uzun sürmüyor yine kendini, babasını ve kalkanı ararken buluyor. Bu onun kaderi ne kadar vazgeçsede sürekli yolu buna çıkıyor. Ama bu sefer caleb yanında...Her zaman olduğu gibi düşmanları hep kötülük peşinde ve caitline tuzaklar kurup öldürme peşinde...
  Sam.. Ah bu sam yok mu... Caitline yardım etmek istiyor ama aşk yine gözünü kör ediyor ve bi düşman daha ekleniyor caitline.
 Ama ne olursa olsun caitlin pes etmiyor ve babasına bir adım daha yaklaşıyor. Yine bir zaman yollucuğuna çıkıyorlar. Bu sefer ki yolculukta onları ne bekliyor nelerle karşılaşıcaklar muamma.Çünkü serinin 6. kitabı henüz çıkmadı.
    Benim çok severek okuduğum güzel bir seriydi zaman zaman aşkı tutkuyu,çoğu zamanda merak duygusunu heyecanı ve gerilimi yaşattı bana. 
    
Arka kapak bilgisi:

Gerçek aşkı Caleb ile yeniden kavuştuktan sonra, ikilimiz hiçbir zaman sahip olamadıkları romantik, sessiz, sakin anları elde ediyorlar. Paris'in romantik köşelerini gezerek, aşklarını büyüterek huzurla dolu bir zaman geçiriyorlar. Caitlin, Caleb ile birlikte yaşamak ve anın tadını çıkarabilmek adına babasını bulmak için başladığı arayıştan vazgeçmeye karar veriyor. Caleb de onu alıp okyanusun hemen yanındaki, Orta Çağ'dan kalma kalesine götürüyor. Caitlin, hayatında hiç olmadığı kadar mutlu hissediyor kendini. Ama sahip oldukları bu huzurlu zaman sonsuza kadar sürmüyor.


Arzulanmış,gerçekten çok iyi dengelenmiş ve kurgulanmış.Bu mükemmel kelimeler,öncekileri büyük ve gizemli şekilde takip ediyor.Karakterler çok inandırıcı ve gerçekten onlara neler olacak çok merak ediyorum.Kitaptaki tarihsel geçişler,düşünmem için bana çok şey kattı.
The romance reviews 

Golden rose velvet matte 18 numara




Herkese merhaba!
   Bir süredir çok severek kullandığım  rujumdan bahsetmek istiyorum bugün.Golden rose 'un velvet matte serisini bilmeyen kalmadı artık.Gerek yapısı gerek kalıcığı gerekse uygun fiyatıyla herkesin gönlünü çaldı bence.
    


  Ruj güzel bir kırmızı tonuna sahip üzerinde belirttiği gibi mat bir yapıda.Her mat rujda olduğu gibi kesinlikle pürüzsüz dudaklara uygulanmalı. Koyu renkli rujlar gibi  kırmızı rujun da sürümü zor olduğu için öncelikle uygun bir renkle dudak çerçevelenmeli diye düşünüyorum uygulaması daha kolay oluyor çünkü:)



Bu ruju kullandığım zaman burada yazısını yazmış olduğum emily 'nin dudak kalemini kullanıyorum.
18 numaranın bendeki duruşu bu şekilde.
Benim severek kullandığım rujlar arasında çoktan yerini aldı.Açıkçası bu kadar kalıcı güzel ve uygun fiyatlı ürünler varken çok pahalı rujların alınmasını gereksiz buluyorum.Bunlarn onlardan eksik kalır hiç bir yanı yok :)


     Sizler velvet matte serisinden hangilerini kullanıyorsunuz? Sizde benim kadar memnun musunuz?  Ve unutmadan mat ve çok koyu bir borda ruj önerisi olan varsa yazarsa sevinirim :)
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)

20 Aralık 2014 Cumartesi

CLINIQUE 101 BLACK DİAMOND GÖZ KALEMİ



  Herkese merhaba!
 Clinique alışverişimden bahsetmiştim.Bu kalemde aldığım her iki setin içinde de vardı.
101 numara black diamond ismine sahip.
    Siyah bir kalem değil çok koyu füme denebilecek bir renk ve içinde mavimsi beyazımsı simleri var. Çok tarzım olan bir renk olduğunu söyleyemem ama far gibi kullanmaya çalışacağım.
    Sevdiğim bir özelliği var ki bileğimde denediğimde silmek için parmağımla ovuşturduğumda kesinlikle silinmiyor .Akıp dağılmaması güzel beğendim lakin far gibi kullanmak istiyorsanız çabuk dağıtmak lazım çünkü çabuk sabitleniyor:)Keşke koyu simsiyah ve mat bir renk olsaydı o zaman bayılırdım rengine :)
    Siz rengini nasıl buldunuz? Aranızda bu ürünü kullanan var mı?


19 Aralık 2014 Cuma

Yazgı ( Vampir mektupları 4. kitap) - Morgan Rice # Kitap köşesi 15


Ruhlarının kavuşması için aşk kaderden üstün olmalıydı...
Üstün olmalıydı ki tomurcuk güle dönsün.  
     Aşk ne kadar büyük bir duygu ki insan aşk için bazen her şeyi göze alıyor ve gözünü kırpmadan kendinden vazgeçip aşkı için savaşıyor.
     Yazgı'da Caitlin zamanda geri gidip Caleb'i bulmak için büyük mücadele veriyor.Bu sırada baş düşmanı Kyle 'de Caitli'in peşine düşüyor onu öldürmeye kararlı...Ve Sam ... Sam dönüştürülmenin etkisinden kurtulup Caitlin'e neler yaptığını hatırlıyor Kyle 'nin peşine düşüyor. Sam 'de Kyle'i öldürmeye kararlı...
   Ve süpriz gelişmeler... Blake ve caleb... 
  Serinin bitmesine son bir kitap kaldı kahramanlarımız yine zamanda geri gittiler bakalım onları bu sefer ne bekliyor...

   Arka kapak bilgisi:

Biz biriz, bütünüz... Aklımız dursa da, nefesimiz kesilse de beraber olacağız. Geçilen denizler, aşılan dağlar, yürünen dikenli yollar birbirimize kavuşmak için... Senin için... Benim için... Biz biriz, bütünüz... Kanımız aksa da, ruhumuz yansa da beraber olacağız. Sonsuza dek...


Caitlin, yapayalnızdı. Bilmediği bir zamanda, bilmediği bir yerde savunmasız ve korkmuş...Bir an önce Caleb'i ve babasını bulup kutsal zırha ulaşmalıydı. Yoksa tüm insanlık vampirlerin kölesi olacak, yeryüzü mahşer yerine dönecekti. Ancak önünde büyük bir engel vardı. Kyle... Baş düşmanı... Caitlin'i yakalamaya, ondan intikamını almaya kararlıydı ve Caitlin'le Caleb'i öldürmek onun için büyük bir zevk olacaktı.


"Yazgı, serinin kaçınılmaz kaderini belirliyor… Bütün seriyi ara vermeden okumak
isteyeceksiniz."
The Dallas Examiner

"Kaderin bizleri nasıl da ters köşeye yatırdığını ele alan Yazgı; aşkın, sadakatin ve fedakârlığın
öyküsünü anlatıyor."
The Romance Review


18 Aralık 2014 Perşembe

CLINIQUE ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba!

Yılbaşı geldiği için her yerde indirimler başladı ve bende bu indirimlerden faydalanmak istedim.

Öncelikle söylemeliyim ki gerçekten bu alışverişe ihtiyacım vardı.
  Yani içindekileri zaten ayrı ayrı alacaktım... Dedim ki hazır böyle bir kampanya varken neden clinique olmasın...

Bu set 59 tl
Kullandığım bir çok rimel bittiği için ve bazılarıda uzun zamandır açıkta olduğu için bitenler kutuma gitmişti o yüzden elimde kullandığım iki rimel kaldı ve bu yüzden rimel ihtiyacımı karşılamak için bu seti aldım.
    Chubby stick ve high impact rimel de missyou kampanyasını kullanarak sepetime eklendi göz kremi ve sample ise deneme boyu hediyesi.

Clinique'in favorileri best seller seti ise ikinci ürün olarak seçildiğinde 99 tl 'ye düşüyordu.
Bu seti seçmemin sebebi var çünkü içinde çok sevdiğim chubby stick ,ve yine çok sevdiğim high impact maskara ve orjinal boy yaşlanma karşıtı krem var.(misshadan krem alacaktım lakin bunu alınca onu ertelemek zorunda kaldım bu krem bitince alacağım artık)
  Ayrıca merak ettiğim chubby cheek krem allık var.İşte bu yüzden bu seti aldım.


Toplamda 158 tl ödedim. Ayrı ayrı fiyatlarını düşünürsek sizcede karlı bir alışveriş olmamış mı?

17 Aralık 2014 Çarşamba

Aldatılmış( Vampir mektupları 3. kitap ) - Morgan rice # kitap köşesi 14


    Aşk ,ihanet çalılıklarının arasında büyüyen kırmızı bir güldü!
Aldatılmış....
Gözün gördüğü her şey doğru mudur? Ya da kulağın duyduğu her şey?
   Aldatılmış kalp kırıklığıyla devam ediyor.Bir insanı severken aldatılmak yada aldatıldığını düşünmek kadar kötü bir şey var mıdır ki? Kadının düşmanı yine kadındır diye her zaman demişimdir...Ve kadın yine öyle bir şeydir ki sevdiği için düşmanıyla bile bir araya gelebilir... 
   Aldatılmış , Caitlin aldatıldığını düşünerek geçirdiği anları kaldığı yerde geçirdiği günleri, new york şehrindeki kaosu ve savaşı, kardeşinin dönüşümünü ihanetini ve caleb'in hazin sonunu konu alıyor.... 
  
    Kitabı elinizden bırakamıyorsunuz.. Seriyi bitirmek için can atıyorsunuz resmen...
Böyle kitap mı okunur arkadaş... Ara vermeden seriyi bitirmeyi kafama koydum yoksa uyku uyuyamam:) Sıra 4. kitapta :) Heyecana aksiyona devam...

Arka kitap bilgisi:

Caleb'in varlığını şimdiye dek hiç olmadığı kadar güçlü bir şekilde hissediyordu ve biliyordu ki bir yerde, bir şekilde tekrar birlikte olacaklardı.Toprağın altında,kıyametin eşiğinde ya da cehennemin en ücra köşesinde.... Hep beraber olacaklardı....
Caitlin'i vampire dönüştüren Caleb'in önünde daha zorlu sınavlar vardı.Türk kılıcının yanlış ellerde olması tüm vampir meclislerinde büyük bir huzursuzluk yaratmıştı ve Caleb'in meclisi büyük bir tehlike altındaydı.Bir yandan da Caleb'in eski eşi Sera ,Caitlin'den kurtulmak ve kocasını geri kazanmak için önlerine aşılmaz duvarlar örüyordu.Her geçen gün savaşılacak cepheler artıyordu ancak bu sefer Caitlin ve Caleb tek başlarına mücadele etmeliydiler.

Aldatılmış, çekişme dolu,okuyucuyu nefes nefese bırakan sağlam ve yaratıcı bir hikaye...
      Dalla examiner

Bu kitabı bitirmeden önce serinin sonraki kitabının kesinlikle elinizin altında olması gerekir. 
      Werevampsromance.org

 Aksiyon,aşk,gerilim ve entrika dolu...Hızlı temposuna kapılacaksınız...
     VampireBookSite

16 Aralık 2014 Salı

Sevilmiş ( Vampir mektupları 2. kitap ) - Morgan Rice # Kitap köşesi 13



Herkese merhaba!
Serinin 2. kitabı sevilmiş dönüşümden daha heycanlıydı.
Bu kitapta kahramanımız Calep'le birlikte peşlerindeki tehlikeden kaçmanın yanı sıra iki tarafında peşinde olduğu türk kılıcını aramayı sürdürüyorlar.
  Kilit nokta Caitlin'in ailesidir.Bu yüzden Caitlin ve kardeşi Sam tehlike içindedir.
Sevilmişte heyecan ve romantizm güzel bir şekilde harmanlanmış benim çok hoşuma gitti hadi bakalım sıra üçüncü kitap olan aldatılmışta bizi nerelere götürecek neler hissettirecek merak içindeyim.


Arka kapak bilgisi :


Caitlin'in vücudu tanımadığı bir sıcaklık ve karıncalanma dalgasına kapıldı. 

Öpücüğüne çok daha güçlü karşılık verdi. Tüm dünya onlarındı sanki. 

Caleb'le tanıştığı ilk andan beri bu anın hayalini kuruyordu. 
Şimdiye kadar hiç kimseyi böyle sevmemişti... 


Kara Metcezir Meclisi'ne bağlı olan Kyle'ı atlatmayı başaran Caitlin ve Caleb insanlar ve vampirler arasında çıkacak kanlı savaşın önüne geçebilmek için kayıp Türk kılıcını aramaya başlamışlardı. Ancak kılıcı isteyen bir tek onlar değildi. Cevabın Caitlin'in atalarında olduğuna inanan Ak Meclis ve Kara Metcezir Meclisi genç kızı ve erkek kardeşi Sam'i bulmak için ülkenin altını üstüne getiriyordu. Tüm vampirler aynı endişeyi taşıyordu.

Caitlin seçilmiş kişiyse ?
Caitlin'in yaşadıkları kabus gibiydi ancak Caleb'e duyduğu güven ve aşk yine de bu hayatı istemesine neden oluyordu... Caleb'le beraber olmak için gerçek bir vampire dönüşmeyi bile göze almış hatta bunu arzulamıştı. 



Sevilmiş mükemmel bir kurguyla oluşturulmuş heyecan dolu bir kitap. Her adımda yeni bir olay yeni bir serüven. Sonraki kitabı beklemek çok zor olacak. 

The Dallas Examiner 



Vampir serisinin ikinci kitabı olan Sevilmiş ilk kitap kadar sürükleyici ve heyecanlı. Romantizmin aşkın ve maceranın da eklenmesiyle iyice okuyucuyu kendine bağlıyor.

Vampirebooksite.com

happy one day: Minik bir yeni yıl hediyem var çekilişe buyrun

happy one day: Minik bir yeni yıl hediyem var çekilişe buyrun: Herkese merhaba !  Yeni yıl geliyor ve bende size minik bir armağan vermek istedim.    Hediyelerim : The Balm Mary Lou manizer  Yves...

15 Aralık 2014 Pazartesi

Golden Rose Mineral Terracotta Powder 06 numara


Herkese merhaba!
   Golden rose ürünleri bence hem uygun fiyatlı hemde güzel ürünler.Bu ürün powder yani pudra olarak geçsede pek pudra gibi bir kullanıma müsait değil bence.En azından ben öyle kullanmıyorum hiçte denemedim.

     Görüldüğü gibi iki taraflı  ve biri kontur yapımına diğer kısmı ise aydınlatıcı gibi kullanmaya çok müsait.
      Ben aydınlatıcı gibi kullanmayı denedim ve gayet güzel bir sonuçla karşılaştım şeftali tonlarında hoş bir renge sahip. Ayrıca allık olarakta kullanabilirsiniz. Bronz tende çok hoş duruyor.

      Diğer kısmı kontur olarak denemedim çünkü normaldede  yüzüme kontür yapan biri değilimdir ama en yakın zamanda onuda deneyeceğim.




Aşağıdaki fotoğrafta da  iki rengi ve karışımını görüyorsunuz.Bence gayet güzel renkler denemenizi tavsiye ederim Bende ki 06 numarası.Ayrıca ürünün gramajı 12 gr oldukça bereketli bir ürün.


14 Aralık 2014 Pazar

Dönüşüm ( Vampir mektupları 1. kitap ) - Morgan Rice # Kitap köşesi 12


Herkese merhaba,
 Vampir hikayelerini sever misiniz?Ben filmlerini izlemekten de kitaplarını okumaktan da büyük zevk alırım.
  Bu sefer ki okuduğum kitap Morgan Rice'tan bir vampir serisine ait.Ayrıca en son aldığım kitaplardan.
   İlk kitabı dönüşüm ve 5 kitaptan oluşuyor.

Arka kapak bilgisi:


İçindeki yırtıcı duyguyu bastırması mümkün değildi…

Susuzluğu öyle yok ediciydi ki acı çekiyordu…
Önünde şarkı söyleyen adamın şah damarını parmaklarının ucunda hissediyor, nabzın ritmik sesleri dişlerini kamaştırıyordu.
18 yaşındaki kibar, güzel ve utangaç Caitlin'i bedenindeki değişimler büyük bir felakete sürüklüyordu. Vampir meclisleri cadı avı başlatmışlardı, genç kızın yanında yalnızca onun uğruna meclisinden atılmayı göze alan yakışıklı ve güçlü Caleb vardı. İkisinin de hayatı artık Caitlin'in bir seçilmiş olup olmadığına bağlı… Şehir vampirler tarafından kapatıldı…


"Genç okurlar Dönüşüm'e bayılacak. Morgan Rice vampirlerin yaşadığı tipik olayları bırakıp heyecan dolu bir yol çizmiş. Herkese öneriyoruz."
The Romance Reviews

"Bu müthiş maceranın ilk sayfasından itibaren heyecanı hissedecek, soluk almaya vakit bulamayacaksınız. Morgan Rice, okuru hikâyenin içine sokmayı çok iyi biliyor. Serinin ikinci kitabını heyecanla bekliyoruz."
Paranormal Romance Guild

"Hoşunuza gitmeme ihtimali yok!"
Books for Life


Bu kitapta genç Caitlin'in vücudundaki değişimleri farketmesini ve bu değişimlerin sonucunda başına gelen olayları anlatıyor. 
   Kurgu heyecan verici şimdi ne olacak ne yapacaklar diye düşünmeden edemiyorsunuz.
    Kitap heyecanlı bir yerde bitiyor ve ikinci kitap okunmak için ele alınıyor.. :) 
  Şimdi sıra ikinci kitapta hadi bakalım heyecana aksiyona tam gaz devam... 

13 Aralık 2014 Cumartesi

6. His - Melissa Foster # Kitap köşesi 11


Herkese merhaba bi kitap daha okundu ve bitti.Kitaplar çok fazla olunca hangisi okuyayım diye düşünüyorum vallahi:)Ama yavaş yavaş okunmayı bekleyen kitaplar azalmaya başladı. Şu ay bitene kadar bi 3-4 kitap daha bitiririm herhalde diye düşünüyorum :) 
   Bu arada yeni kitaplar aldım yine :) Ama artık alışveriş postları yazmamaya karar verdim en azından bi süre :)
Neyse gelelim kitabın arka kapak bilgisine:

Dokuz yıl önce Molly Tanner'in geleceği görme yetisi
kalabalık Philadelphia şehrinde şahit olduğu bir kız çocuğunun kaçırılması olayının ardından son viteste hareket etmeye başlar.
İki gün sonra kızın cesedi bulunduğunda Molly'nin hayatı alt üst olur.
Olacaklarla ilgili zihninde beliren görüntüleri umursamayışından dolayı duyduğu suçluluk onu yiyip bitirerek eşiyle de arasına kara kedi gibi girer.
Molly ailesiyle beraber şehrin ona hatırlattıklarından kaçarak
Maryland'ın Boyd isimli sakin bir kasabasına yerleşir.Ancak Boyd 
tahmin ettiği gibi sakin ve güvenli bir kasaba mıdır yoksa bu kaçış ölümcül sırlar ve olaylara mı gebedir?

Hani deriz ya 6. hissim çok kuvvetlidir diye.. Gerçekten böyle bir yeteneğe sahip olmak nasıl bir duygudur acaba diye düşünmeden edemiyorum. Böyle bir yetenek lütuf mu olurdu yoksa zulüm mü? :)
 Kitap gerçekten her anne babanın yaşadığı endişeleri ve korkuları barındırıyor. Konusu oldukça ilgi çekici ve güzel ama kitabın akışı beni kitabın sonu için yanlış yönlendirdi.Olay anlatılırken bi akıl oyunu yapılıp başka bir olaya bağlanıyor.Bu da kitabın süprizi oluyor. Okurken oldukça keyif aldım ben.



6 Aralık 2014 Cumartesi

Oriflame Tender Care Balm


   Herkese merhaba!
      Elimdeki lip balmlar hızla bitiyor. Çünkü havalar soğudu ve bende bu soğuk havaların azizliğine uğramamak için sürekli dudaklarımı nemlendirmek zorunda kalıyorum.Evde de olsam muhakkak nemlendiricimi sürüyorum dudağıma ve bu sayede kötü görüntüye maruz kalmıyorum.
    Daha önceden bunun vişneli olanını kullanmıştım ve zor bitirmiştim. Daha doğrusu yarısını bir kaba koyup onu farklı amaçlar doğrultusunda kullanmıştım bunuda aynı şekilde yaptım.( Farklı amaç derken kuruyan tırnak etlerime, nemlendirmesi için topuk ve dirseklerime sürüyorum çünkü aynı zamanda bu bunun içinde kullanılıyor)  Çünkü bu da çabuk bitecek bir ürün değil ve açıkçası çikolata kokusunu da pek sevmiyorum. 


    Yapısı görüldüğü gibi vazelin kıvamında ve oldukça yoğun bir çikolata kokusuna sahip.Normalde kavanozdaki lip balmlardan ( hijyenik olmasada ) şikayet etmesem de bunun ambalajından nefret ediyorum çünkü oldukça derin alması zor oluyor içinden. O yüzden başka bir kapta kullanmayı tercih ediyorum. Çok az başka bir kaba ayırdım ve diğer kısmınıda vücudum için kullanıyorum.
  Dudaklarımı nemlendirmesine gelecek olursak eh işte ama tırnak diplerim ve dirseklerimde nemlendirmesini daha iyi buldum. O yüzden dudak için kullanmayı bırakıp başka bir lip balma geçtim vücudum için kullanmaya devam edeceğim. 
    Aranızda bu ürünü kullanan var mı ? Sizler memnun musunuz tender care balmlardan? 
 

Sona kalan - Tess Gerritsen # Kitap köşesi 10


Herkese merhaba!
 Ve bir kitap daha okunup rafa kalktı :)
Tess gerritsen dendimi bende akan sular duruyor gerçekten.Bütün kitaplarını merak ediyorum bütün kitaplarını okumak istiyorum.

Kitap bilgisi:
Herkesin yarası vardır, ama bazılarınınki daha belirgindir…

Bambaşka hayatlara ait Claire, Will ve Teddy adında üç masum çocuğun yolları bir anda, hiç beklenmedik bir trajediyle kesişir. Önce aileleri, ardından koruyucu aileleri katledilen bu çocuklar için artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Peki, onları bir araya getiren bu sarsıcı olaylar bir rastlantı mı yoksa birbirleriyle bağlantılı gerçeklerin önemli bir halkası mıdır?

Jane Rizzoli ile Maura Isles, katledilen ailelerle ilgili araştırmalarını derinleştirdikçe uzayan sır perdesini aralayabilecek, bu çocukları bekleyen korkunç kaderi değiştirebilecekler midir?

Gerritsen her zamanki gibi mükemmel karakterler ve gizemli kurgular yaratmadaki ustalığını konuşturmuş.

-The Washington Post-

"Rizzoli'nin, günümüzde yazılmış en iyi dedektif karakterlerinden biri olduğu bir kez daha anlaşılıyor."

-Fresh Fiction-

"Sona Kalan'ı okumanızı yalnızca tavsiye etmiyorum, bana kalırsa kesinlikle okumak zorundasınız."

-Lee Child-

"Gerritsen asla kendini tekrar etmiyor ve hikâyelerine yeni rotalar çizmekten de çekinmiyor."

-Publishers Weekly-

"Gerritsen'in günümüz polisiye-gerilim romanlarının öncülerinden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz."

-Providence Journal-



   Her zaman ki gibi kitap içeriği hakkında bir yorum yapmayacağım. Kitap çok akıcı bir şekilde ilerliyor.Bir sayfa diye diye kitap sizi kendine bağlıyor ve siz bırakmak istesenizde kitaba yenik düşüp büyük bir merak içinde okumaya devam ediyorsunuz. Sonlara doğru katilin kim olduğu hakkında kendiniz senaryolar üretiyorsunuz ama hepsi boşa çıkıyor ve şaşırtıcı bir son sizi bekliyor.
Büyük bir zevkle okudum ve her zaman ki gibi 1 günde bitti. Delimiyim neyim böyle kitap mı okunur arkadaş.. Ama bu aralar kendimi kitap okumaktan alıkoyamıyorum..

2 Aralık 2014 Salı

Minik bir yeni yıl hediyem var çekilişe buyrun(SONUÇLANDI)



Herkese merhaba !
 Yeni yıl geliyor ve bende size minik bir armağan vermek istedim.
   Hediyelerim :
The Balm Mary Lou manizer 
Yves Rocher vanilla lip balm 
Doa Badem yağı 
Ve minik testerlar

     Çekilişe katılmak için tek bir şartım var. Beni  GOOGLE +  ve  GFC 'den beni takip etmeniz.
  
      Ek hak isterseniz, blog duyuruları + 5 
                                    Diğer sosyal medya hesaplarından duyurularınızda + 2 hak olarak size geri dönecektir.

   Çekiliş için açılan blogları kabul etmeyeceğim haksızlık olmasın. 
Takip ettiğiniz isimleri ve duyurularınızı mail adresinizle birlikte yazmayı unutmayın .

 Çekiliş tarihinin bitimini henüz belirlemedim ama yılbaşından en geç bi hafta sonra bitirmeyi düşünüyorum yinede katılıma göre daha önce bir tarihe çekebilirim kapandı yazana kadar katılabilirsiniz. Kargo tabiki bana ait.
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere katılımlarınızı bekliyorum.


1 Aralık 2014 Pazartesi

Golden Rose Kajal Stick


  Herkese merhaba!
   Dumanlı göz makyajını sevmeyen yoktur herhalde :) Her ne kadar günlük göz makyajım sadece eyeliner olsada arada dumanlı göz makyajıda yaparım.
Dumanlı göz makyajıda eyeliner gibi benim için sür çık makyajlardandır:) Yani işin kolayıdır :)


    Görüldüğü gibi ürün oldukça fazla sizi çok uzun süre eder. Ben bunu göz kapaklarıma ve göz altlarıma sürerek fırça ile dağıtıp istediğim o dumanlı görüntüye kavuşuyorum.Benim severek kullandığım bir ürün sizler bu ürünü denediniz mi :)Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)

29 Kasım 2014 Cumartesi

Madam Coco Vanilyalı Vücut Losyonu




            Herkese merhaba!
Farklı vücut losyonları denemelerim hala devam ediyor :) Bunu internetten sipariş vererek almıştım daha sonra yaşadığım şehire de madam coco açıldı. Eğer ben bu vücut losyonunu koklamış olsaydım baştan , açıkçası almazdım. Farklı hafif bir vanilya kokusudur belki diye düşünürek almıştım ama bu da ağır bir vanilya kokusuna sahip. 
   Tamam vanilya kokularını hafif olmak kaydıyla çok olmasada severim ama bunun kokusu biraz bana ağır geldi. İlk  başta çok rahatsız etmiyor lakin daha sonra koku buram buram koktuğu için biraz içimi bayıyor.Ve oldukça kalıcı bir vücut losyonu. Gece yatmadan önce sürüyorum ve sabah kalktığımda hala kokuyor... Koku anca uzun saatler sonrasında hafiflemiş oluyor.. 
   Vanilyanın her çeşidini sevenler  bu ürünü alıp denemeliler çünkü oldukça uygun bir fiyata sahip ayrıca çok sık indirime giriyor. Ama vanilya yada ağır kokuları sevmeyenler uzak durmalı. 

  Ayrıca yapısı body butter gibi oldukça koyu kıvamlı.
Sizler vanilya kokusunu seviyor musunuz?

İzlenemez - Joanne Ellis # Kitap köşesi 9


Esrarengiz olaylar zincirine hoş geldiniz.

 Güzel bir kadın, göğsünün üzerine kazınmış bir not ile ölü bulunur. Kısa bir süre sonra yine aynı şekilde başka biri. Hemen ardından başka biri daha!

Geçmişin keşkelerini, geleceğin endişelerini hayatından silmiş, içinde nefret büyüten, soğukkanlı ve profesyonel katilin tek bir hedefi vardı. Ustaca işlediği cinayetleri o hedefe ulaşmak için sadece birer basamak olarak görüyor ve ardında ne bir ipucu ne de bir iz bırakıyordu. Onun için her şey çok basit, her şey çok sade ve bir o kadar anlamsız! Ama işler tersine dönmeye başladığında hayatının kontrolünü kaybeder ve amansız kovalamaca başlar. Bu karmaşık bulmaca oyununda her şey anahtar kelimede saklı.


 Geçmişinize ait anılarda gözden kaçırdığınız detaylar, bir gün kapınızı çalıp bütün hayatınızı altüst edebilme gücüne sahip olabilir.



   Polisiye gerilim kitaplarını çok seviyorum ve kitap gördüğümde ilk elime aldığım kitaplar hep bu tarzda oluyor. Bu yazarı daha önce hiç duymamıştım o yüzden nasıl bir kitaptır arkasındaki açıklama kadar ilgi çekici bir içeriğe sahip midir diye düşünürken kendimi bu kitabı okurken buldum.
    Daha ilk sayfasında merak uyandırıyor. Merak gittikçe gerilime dönüşüyor. Ve arada aşk var tabi ki..
Aşkı baş kahramanımız öyle doruklarda yaşıyor ki kendisi dedektif olduğu halde bir çok şeyi gözden kaçırıyor. Ah aşk sen nelere kadirsin:) Aşk adamın gözünü kör etmiş anlayacağınız.
    Zaman zaman korkuyuda ,gerilimide, aşkıda ,tutkuyuda size öyle bir hissettiriyor ki bir sayfa bir sayfa diye diye kitabı elinizden düşüremiyorsunuz. O yüzden bu kitapta diğer kitap gibi sadece 1 günde bitti.
 Gerek yalın anlatımıyla gerekse konusuyla benim ilgimi çeken beğendiğim bir kitap oldu. Polisiye gerilim türünde ki kitapları seviyorsanız tavsiye ederim.

   Bu aralar çok fazla kitap okuyorum kitap okumaktan kendimi alamıyorum, sanırım düşüncelerimi kendimden uzaklaştıran tek şey bu aralar kitap... O yüzden biraz fazla kitap tanıtımı ve yorumu gelebilir bu aralar... Umarım sıkılmazsınız... 
  Aranızda okuyan var mı bu kitabı?

 

27 Kasım 2014 Perşembe

Gölgesizlerin tutkulu dansı - Tess Gerritsen # Kitap köşesi 8


Kimi zaman benzerlikler, kimi zaman da zıtlıklar bizleri birleştirendir.

Tess Gerritsen severler nefes kesici bir macera ve tutkuyla karşı karşıya...
Romantic Times

Tesadüf eseri aynı anda, aynı yerde farklı amaçlarla bulunan iki gölgesiz... Servet değerindeki sanat eserleriyle yüklü olduğu söylenen bir gemi ve gemideki masum insanların katledilişi… Eski sevgilinin âşığına yazdığı mektuplar… Kazanç elde etmek için her yolu mubah gören bir adam...

Tüm bu karmaşaların ortasında kaderin bir araya getirdiği iki yabancı, masumiyetlerini ispat etmeye çabalarken bizleri komplo,trajedi ve tutkulu bir aşkın içine çekerek, heyecan dolu bir maceraya sürüklüyor.

Tıbbi gerilim romanlarının ustası Tess Gerritsen, Gölgesizlerin Tutkulu Dansı'nda sağlam karakterler yaratmadaki başarısını bir kez daha ortaya koyuyor.
Booklist

Heyecanı her zaman zirvede tutmayı başaran Tess Gerritsen, sizleri karşı konulmaz bir serüvene çekiyor.
Bu kitabı okurken gölgesizlerin peşine takılmamak imkânsız.
Publishers Weekly

Gölgesizlerin Tutkulu Dansı'nda sırların, ölümlerin, gözü dönmüş insanların içinde kendi masumiyetlerini ortaya çıkarmanın peşinde olan kahramanlar, okuyucuları heyecan dolu bir maceraya sürüklerken, romantizmin sınırlarını zorluyorlar.
The Times


   Ne kadar güzel bir söz di mi? Kimi zaman benzerlikler kimi zamanda zıtlıklar bizi birleştirir...
   İnsanlar bazen karşısındaki için  aynı benim gibi ruh eşim derken bazende ne kadar zıt karakterleriz ne kadar farklı ilgi alanlarımız var ama yinede bizi çeken bir şey var derler..
    Siz hangisine giriyorsunuz... Zıtlıklar mı benzerlikler mi?
     Bu roman yaşam mücadelesiyle kaçak hayat yaşayan bir kadının tesadüf eseri bir adamla karşılaşmasını ve bu yolda beraber yürüyüp aralarında aşkın başlamasını konu alıyor.
   Benim fikrim güzel bir kitap olduğu yönünde okurken gerildim heyecanlandım. Daha ne olsun ki ? :)
   
    

Rimmel London Wake me up fondöten


   Herkese merhaba!
   Bir süre önce bütün herkesin dilinde olan rimmel london wake me up fondöteninden bende almıştım ve watsons da çok tester seçeneği olmadığından ten rengime uygun olmayan bir tonu seçmişim:/
  Öncelikle söylemeliyim ki bu fondotenin yapısı sevdiğim gibi mat değil parlak ve canlı bir bitişe sahip. İçinde sim değil ama canlı gösteren pırıltılar var :)
   İnce bir şekilde sürüldüğünde ciltle güzel bir uyum sağlıyor. Ama iki kat sürüldüğünde biraz yapısı kalınlaşıyor sanki ve maske gibi duruyor.( en azından bende öyle duruyor)
    Bendeki 201 classic beige ben bu fondöteni alırken ten rengime uygun seçemedim o yüzden benim tenime bir ton açık ve aynı zamanda pembe alt tona sahip.Ben sarı alt tonlu olduğum için açıkçası bende duruşunu pek beğenmedim o yüzden çoğu zaman gece kullanıyorum çok göze batmaması için.
    Ambalaj konusuna gelecek olursak çok şık cam bir ambalaja sahip. Bu görünüş açısından güzel iken kullanım açısından biraz kullanışsız çünkü şişesi ağır ve ürün azaldıkça içinden çıkarması çok zor.
    Sizin yorumunuz nedir ? Sevgiyle kalın görüşmek üzere:)
    

24 Kasım 2014 Pazartesi

Kan gölü - Tess Gerritsen # Kitap köşesi 7



Herkese merhaba!
    
Tess gerritsen denildimi akan sular duruyor bende biliyorum ki o kitap kötü olamaz:) Nedense bu kadının tüm kitaplarını beğenebileceğim hissi uyanıyor daha ismini gördüğüm anda.
     Bu kitabı seneler önce kuzenimden cep boy olarak okumuştum ve hiç bir şey hatırlamıyordum o yüzden gördüğüm gibi aldım birde benim kitaplığımda bulunsun dedim.

   Arka kapak bilgisi:

       Dr. Elliot, Locus Gölünün sakin sularının kenarında huzurlu,bir tatil kasabası olan Tranquility'yi görür görmez,genç oğlu Noah'ı metropolün tehlikelerinden uzak tutabileceği ve babasının ölümünün açmış olduğu yaraların kapanabileceği bir yer olduğuna karar verir. 

      Ne var ki kışın başlamasıyla beraber Claire'in kariyerini tehlikeye sokan bir haber gelir: hastalarından biri,genç bir çocuk , akıl almaz bir katliam gerçekleştirmiştir.Claire'le beraber bütün Tranquility'nin yakında fark edeceği gibi,bu olay, kasabanın gençleri arasında hızla yayılacak bir cinayet salgınının yalnızca başlangıcıdır.

    Kasabanın gençleri çığırından çıkıp da kasabanın büyükleri onu suçlamaya başlayınca,Claire korkunç gerçeğin farkına varır:kasaba bu garip şiddet salgınıyla ilk olarak sarsılmıyor! Görünüşe göre Tranquility'nin çocukları her elli yılda bir, cinayet işlemeye varacak şiddet gösterilerinde bulunuyormuş. Claire bütün bunların altında tıbbi bir açıklama yattığını düşünür ve Locust Gölünün korkunç bir tehlike barındırdığına inanmaya başlar. Tranqulity'yi ve kendi oğlunu tehlikeden korumak için elinden geleni yapmaya kararlıdır.


    Kitabın içeri hakkında bilgi vermeyeceğim lakin yorumuma gelecek olursam kitap ilk sayfasından sizi öyle bir sarıyor ki neden niçin ne olacak sorularını düşünerek okuyorsunuz daha sonra düşen heyecan yine yükseliyor ve tahmin ettiğiniz nedenler olaya sebep olmadığı için sürekli acaba bu mu şu mu diyorsunuz. Ve sonuna doğru gerilim iyice artıyor ve gerilimin yanında gizemde hakim olaylara sebep olan nedeni okuduktan sonra rahatlıyorsunuz :) 
     Elinizdeki kitaba bakıp evet evet güzeldi güzel kurgu ve güzel bir kitaptı diyorsunuz :) 

   Aranızda bu kitabı okuyan var mı ? Yorumlarınız nedir? 
   


23 Kasım 2014 Pazar

Vichy termal su spreyi



Herkese merhaba!
  Yazın vazgeçilmez ürünlerinden biri olan termal sulardan bende kullanmazsam olmazdı :) Yazın kullanıp bitirmeye az kalmışken kaldırdım kenara ve soğuk havalardada etkisini gözlemlemek istedim. Bakalım yazın kullanmayı sevdiğim kadar şimdide sevecekmiyim dedim:)
    
 Termal sular özellikler hassas ciltlerde çok işe yarıyor , termal su spreyleri kimyasal içermediği ve çeşitli faydalı maddeler barındırdığı için cilt bakımında da çok fazla kullanılıyor.
    Cilt tahrişlerinde güneşe fazla maruz kaldığınızda cildiniz çok fazla gerildiğinde akla ilk gelen termal sular olsa gerek...
     Ben çok sıcak havalarda yüzüme sıkarak verdiği soğuk etki ile serinliyordum.
   Cildimin çok kuruduğu zamanlarda sıkıp  yüzümün nemlenmesini ve gerginliğinin gitmesini sağlıyordum.
    Yazın dolaba koyup sonrasında kullanmak paha biçilemez hem serinlik hem ferahlık hemde nem vermesi açısından güzel bir ürün. 
   Ayrıca fondoten cildiğinizde kalıp gibi duruyorsa bu görüntüyü hafifletmek içinde çok işe yaradıklarını düşünüyorum.Unutmadan söyleyim termal sular güneş yanıkları üzerinde de ferahlatıcı bir etkiye sahip.
  Yazın kullanması güzel olan bu spreyler böyle soğuk havalarda bana zahmet oldu :) Çünkü soğuk soğuk geliyor çok üşüyen biri olarakta beni rahatsız ediyor doğal olarak:)
   Bu kullanmış olduğum ikinci vichy termal su spreyim farklı bir marka denemedim.Elimde bir de avene markasının bir spreyi var artık onuda yaza deneyeceğim:)
    Sizler ne amaçla kullanıyorsunuz bu termal su spreylerini?
 En sevdiğiniz mutlaka denemelisin dediğiniz marka nedir?

12 Kasım 2014 Çarşamba

Clinique High Impact Maskara



Herkese merhaba !
   Çok severek kullandığım clinique high impact maskarası boyutu itibari ile çabuk bitti.
Gerçi bitmeye yüz tutmuşken kurumayada başlamıştı aynı zamanda.
 O yüzden çektiğim/ çekmeye çalıştığım fotoğraflarda performansını ne kadar belli edemesede bu rimel  kirpikleri tek tek ayırıp aynı zamandada dolgunluk veriyor. 
    Rimel kuruduğu için çok iyi süremedim ama gerçekten beğendiğim bir rimel oldu.


Fırçası fotoğrafta görüldüğü gibi. Keşke deneme boy bir ürün olmasaydı da doya doya kullansaydım:)
   Güzel bir ürün olmasına rağmen bana göre bir rimel için yüksek fiyatından dolayı tam boyunu almam ama indirimde bulursam hemen sepete atabilirim:)Orjinal boyu 8 gr olan ürünün fiyatı 69 tl.




Bu arada ben yakından gözümün fotoğrafını çekemiyorum ne kadar çok uğraşsamda olmuyor :) Ya bu kadar uzaklıkta çekebiliyorum yada üstteki fotoğrafta olduğu gibi tam ne bir şekilde çekemiyorum. Ama en azından birazda olsa rimel hakkında size fikir verebilmişimdir.
   Sevgiyle kalın ...