14 Haziran 2014 Cumartesi

SOLİFE SALYANGOZ KİL MASKESİ



Herkese merhaba !
  Bugün cilt bakımı rutinimden kil maskesini sizlerle paylaşacağım.
   Cildim normalde karma, burun ve çevresinde yağlanma oluyor ayrıca siyah noktalarda var ve tabi ki gözenek sorunu da yaşıyorum... 
    Normalde aktardan kil alıp kendi maskemi kendim yaparım içine gül suyu veya lavanta suyu koyarak uygularım.
  Bir gün anneme aktardan bir şeyler sipariş vermiştim ve orada çalışan bayan bu maskeyi çok önermiş ve annemde almış. Baştan kızmıştım neden bilmediğin bir şeyi alıyorsun diye ama kullandıkça çok memnun kaldığım bir ürün oldu..
   Etkilerine gelecek olursam burun ve çevresinde yağlanma artık yok siyah noktalarımın nerdeyse yarısı yok oldu ve gözeneklerimde küçülme var.
   Kendi yaptığım kil maskemde bu kadar yol katedebilmem için aşağı yukarı 1.5 ay geçerken bu ürünle düzenli kullanımda 2 haftada etkilerini gördüm.
   Bu arada haftada 2-3 kez yüzüme ince bir tabaka halinde sürüp kuruyana kadar, yaklaşık 10 dk bekliyorum sonra ılık su ile yıkıyorum.Yıkadıktan sonrası yumuşacık pırıl pırıl bir cilt.
    Sizin önerdiğiniz kil maskeleri var mı ?
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder