23 Haziran 2014 Pazartesi

Yves rocher Lotus çiçekli roll-on


Herkese merhaba:)
   Bugün hiç memnun kalmadığım bir kere kullanıp çöpe giden bir üründen bahsetmek istiyorum... 
  Normalde ben memnun kalmadığım bir ürün dahi olsa kullanıp bitiririm...
Ama bunun kokusuna dayanamadım  yatarken süreyim dedim yok leş gibi kokuyor ve boşuna beklemesinin dolapta yer kaplamasının bi anlamı yok dedim ve hakettiği yere çöpe attım... 
     Lotus çiçeği diyor ,lotus çiçeği nasıl kokuyor bilmiyorum ama bu kadar kötü kokuyorsa benden uzak dursun.. Ben ferah güzel bir çiçek kokusu bekliyordum.İlk ve son sürüşümde duştan çıkmıştım ve kullanmaya başlayım bakayım nasıl bir kokuymuş dedim ve kesilmiş ot gibi ve ter kokusu gibi böyle karışık bir şey kokuyor. Sürdüğüme pişman oldum resmen ve direk bi sudan daha geçtim... 
    İçeriğinin diğer roll-on'lara nazaran daha temiz içerikli olması bu durumda beni pek ilgilendirmedi açıkçası... Temiz koksun güzel koksun içinde ne olursa olsun dedirtti yani .... 
Bu yazıyı yazarken bir kere daha deneyim dedim elime sürdüm bi süre sonra kokusu değişiyor ama yinede bana göre kullanılacak bir koku değil... 
 Aranızda bu ürünü kullanan var mı ? Sizin yorumlarınız nelerdir? 
Paylaşırsanız sevinirim... 
Sevgiyle kalın görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Iyiki bende almamisim. Bu yazıdan sonrada almam. Güzel bilgilendirici bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğin için teşekkür ederim:)
    Parfüm , roll-on ,deodorant vs şeyleri koklamadan almamak gerek aslında,normalde nasıl koktuğu tende nasıl bir kokuya dönüştüğü vs çok önemli o yüzden koklamadan bir daha almam bu tarz şeyleri :)

    YanıtlaSil