23 Haziran 2014 Pazartesi

Bitenler & çöpe gidenler 4





Herkese merhaba :)
Çook uzun bir aradan sonra bitenler postu yazıyorum. Biriktiripte bir çok ürünü göstermeyi daha çok seviyorum. Yazıyı yazdım ürünleri attım ve hafifledim:)

Ürünlerin ayrıntılı yorumlarını okumak isterseniz blogta yazıları mevcut.
Bir dahaki bitenlerde- artık bi 3-4 ay sonra- görüşmek üzere:))))

 Bioderma sebium gel moussant:İkinci bitirdiğim şişeydi.500ml olduğu için araya başka temizleme jelleride girdi ama genel olarak memnun kaldığım bir üründü.
Loreal perfect clean peeling: Uyguladığınız anda verdiği his çok güzeldi memnun kaldığım bir peelingti.
Yves rocher göz makyaj temizleyicisi: Çift fazlı makyaj temizleme suyunu severek kullandım bir şişe daha var elimde.
Yves rocher lotus çiçekli roll-on: Yazısını yeni yazdım fazla söze gerek yok direk çöpe gitti.
 Colgate ağız çalkalama suyu: Hiç memnun kalmadım tadı berbattı bir daha almam.
Clinians makyaj temizleme suyu: Çok memnun kaldığım söylenemez bir daha almam.
Benri aseton: Güzeldi benrinin diğer asetonlarınıda deneyeceğim.
Barcelino saç bakım yağı: Kaçıncı şişem bu bilmiyorum sürekli kullandığım bir yağ.
Saç bakım yağı: Aktardan almıştım ayda bilmem kaç ay uzama vaad ediyordu lakin o kadar uzama sağlamadı bir daha almam .
 Nuxe aydınlatıcı losyon: Severek kullandığım bir üründü tavsiye ederim
Bioderma hydrabio serum: Yazısını yazmayı unuttum bu kremin ama memnun kaldığım bir üründü nemlendirmesi çok iyiydi.Farkında olmadan bir kez daha çekmişim fotosunu aşağıki fotoda görmezden gelin:)
Deborah fondöten: Memnun kalmıştım lakin daha güzelleri var ve onları denemek istiyorum.
Maybelline bb krem: Kullandıklarımın arasında en sevdiğim görüntüyü veren bir bb krem bittikçe alıyorum.
Yves rocher vanilyalı lipbalm: Nemlendirmesi çok fazla olmasada kokusundan dolayı severek kullandım elimde bir tane daha var.
 Oriflame el kremi: Nemlendirmesi yetersiz bir daha almam.
Sebamed güneş kremi: Sevmedim ve bir daha almayacağım ürünlerin arasına girdi.
Lapitak el kremi: Severek kullandığım güzel bir krem özellikle kış ve sonbahar ayları için çok güzel bir nemlendirme sağlıyor.Bir çok kez bitirdiğim bir ürün
Clinique krem : Memnun kaldığım güzel bir ürün.Elimde bir seti daha var.
 Bioderma hydrabio lait temizleme sütü: Çok fazla gözlerimi yakıyordu memnun kalmadım bir daha almam.
Bioderma hydrabio tonik: Severek kullandım yüze güzel bir canlılık veriyordu memnun kalmıştım.
Clinique tonik: Güzel bir tonik yazısını yazmadım ama elimde bir tane daha var diğerini kullandığım zaman yazısını ayrıntılı yazacağım.
Loreal makyaj temizleme suyu: Güzeldi ama farklı markaları denemek istediğim için tekrardan almayacağım.
 Yves rocher zeytinyağlı nemlendirici: Nemlendirmesi gayet iyiydi fakat kokusu bana hitap etmiyordu ama farklı kokularını deneyebilirim.
Bee beauty hindistan cevizi ve vanilyalı losyon: Bayıldığım bir koku yenisini alacağım çok çok güzel :)
Avene tonik: Cildimin çok çok yağlı olduğu bir dönemde kullandım ve gayet başarılı bir tonikti böyle bi durumla tekrar karşı karşıya kalırsam tekrar alırım.
Avon senses duş jeli: Avonun duş jellerini seviyorum ve farklı kokularını sürekli kullanıyorum.
Perfect purity ağız çalkalama suyu: Beğendiğim bir ağız çalkalama suyuydu.Yazısını yazmadım lakin elimde bir tane daha var yazısı yakın zamanda gelecek.
Eeose şampuan: Fazla söze gerek yok tekrardan alacağım bir şampuan değil.
Watsons  kuru şampuan : İşe yaramayan bir ürün.Başka markalarınkini deneyeceğim.
Pantene saç bakım yağı: Diğer kullandıklarımdan bir farkı yok severek kullandım.
Garnier  makyaj temizleme suyu: Bir daha almayacağım çok daha güzel ürünler var.
 Lee stafford sprey: Beğendiğim güzel bir üründü indirimdeyken alabilirim.
Similar parfüm: Pembe olan flarida bomb, tam bi şekerli kokuydu kışın ve sonbaharda kullanmaya uygun bence. Beyaz olan ise twist woman , temiz kokan pudralı bir kokuydu.
Vichy yüz yıkama köpüğü: İkinciye bitirdim ve benim severek kullandığım bir yüz yıkama köpüğü.
 Jassmine parfüm: Çok hoş bir kokuydu tam bir yaz kokusu tekrardan alacağım.
Little black dress sprey: Bir çok kez bitirip tekrardan aldığım vücut spreylerinden.
Wella saç spreyi: Çanta boyu olduğu için çok kullanışlı tekrardan alabilirim.
oriflame deodorant: İntim deodorant ferah bir kokusu vardı farklı bir marka deneyeceğim.
 Bioblas şampuan: Defalarca bitirip aldığım bir şampuan biraz ara vereceğim.
Watsons duş jeli: Men olanıydı ama ferah bir kokusu olduğu için bir çok kez aldığım bir duş jeliydi.
Dirty works duş jeli: Kokusu bana pek hitap etmiyor tekrardan almam.
 Duru şampuan: Kokusu çok güzeldi duş jeli olarak kullandım.
Doa saç maskesi: Kullandım bitti ama işe yaradığını söyleyemeyeceğim.
Enliven duş jeli: Kokusunu pek beğenmedim bir daha bu kokuyu almam.. 
Loreal saç boyası: Nedense bu rengi saçımdan aktı gitti bir daha alacağımı sanmıyorum... Ki zaten saç rengimi değiştirdim yine.. 

 Palette saç boyası: Kızıldan önce defalarca boyadığım saç boyası rengide çok güzeldi ama bu renkten sıkılıp kızıla boyadım oda çabuk akınca küllü kumrala boyadım tabi kızıllar henüz kapanmadı :)

Aplus saç kremi: Uygun fiyatlı bir saç kremi bimlerde bulabilirsiniz.
Avon banyo köpüğü: Kokusu çok güzel tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. canım ben yazılarımı planlıyorum bloggerın böyle bir özelliği var.Boş bir günümde yaklaşık bir aylık yazılarımı yazıp yayınlanma tarihlerini planlıyorum.Bende sevgili biricitten öğrendim ve ondan beri çok rahatım şurada http://biricitinyeri.blogspot.com/2013/06/blogta-yaz-programlama.html yoksa nasıl her pazartesi,çarşamba,cuma yazım yayınlansın ben pc başında değilsem bile tatilde de olsam yazım çıkıyor.İstersen bir göz at.Bizi uzun süre yazılarından mahrum etme bir de yorum için şu rakam harf sormayı kaldır insan çok sıkılıyor rakam yazmaktan, blogumda yorumuna da cevap verdim öptüm:))

    YanıtlaSil
  2. Ah ah öğrenmem gereken çok şey var :) Teşekkür ederim canım yorumun için hemen bakıcam o siteyede incelicem :)
    Şu yorum kısmını nasıl düzeltebilirim bi fikrin var mı :)

    YanıtlaSil
  3. tane tane anlatmanız takdire şağyan doğrusu :)
    bana da beklerim, http://ebrarligunler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) İadei ziyaret yaptım bile :)

      Sil