19 Haziran 2014 Perşembe

Garnier Detoks etkili üzüm özlü göz makyaj temizleyicisi



Herkese merhaba !
  Değişik makyaj temizleme sularını kullanmayı seviyorum o yüzdende elimden geldiğince farlı makyaj temizleme ürünleri alıyorum. 

   Bu sefer ki konuğum garnierın  detoks etkili üzüm özlü makyaj çıkarıcısı.Bunu yves rocher ile dönüşümlü kullandım diğeri bitti bu da en fazla bir hafta daha idare eder.
Bu ürün arkasındaki yazılana göre ;bitki özleri  ve pro-vitamin B5 içerir.Detoks etkili  üzüm özü içerikli  formulu suya dayanıklı makyajı çıkarır, mış mış mış.... 
    Açıkçası ben bu üründen memnun değilim...
Çok hafif makyajı tamam temizliyor... Eyelinerıda temizliyor ama rimeli 2 kat ve daha fazla sürersem  tamamen kirpiklerden çıkarmıyor  ve kirpik diplerinde kalıntı bırakıyor...
   Suya dayanıklı rimele gelirsek yine  olmadı... kat kat sürmeyi geçtim tek katını bile düzgün çıkarmıyor pamuğa gelen hafif  kalıntılar oluyor ama ıı-ıh sınıfta kaldı bana göre:) 
    Garnierın yeni çıkan makyaj temizleme sularını çok merak ediyorum en yakın zamanda onlarıda alıp denemek istiyorum. 
    Siz bu üründen memnun musunuz? Yoksa sizde benim gibi beğenmedim diyenlerden misiniz?
 Sevgiyle kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder