27 Haziran 2014 Cuma

Max factor 09 Wild Cherry lip gloss



Herkese merhaba!
Bugün çok severek kullandığım lip glosstan bahsetmek istiyorum.Normalde ben lip gloss insanı değilim çok sevmem ama bunu severek kullanıyorum.

Max factor'un 09 numaralı wild cherry isimli lip glossu.
Rengi kabında kırmızı gibi dursada aslında çok tatlı bir pembe... 
Normalde pembe rengi kendime hiç yakıştırmam ama bunun pembeliği benim tenime gitti. 


    Yoğun sürdüğünüzde rengi aynı bu şekilde duruyor...


 Ayrıca çok kalıcı.Bir şeyler yeyip içseniz dahi dudağınızdan uçup gitmiyor. Bileğimde gördüğünüz gibi elimle sildirdim hafif bir su geçtim ve görüntü bu şekilde :)

Aşağıdaki fotoğraftada dudağımda duruşunu görebilirisiniz. Ayrıca şunuda belirteyim ben sürdükten sonra bir peçete ile fazlalığı alıyorum ki doğal bir pembelik olsun  ben bu şekilde kullanmayı daha çok seviyorum.



    Sizin bu renk hakkındaki yorumunuz nedir? Beğendiniz mi? 
 Sevgiyle kalın görüşmek üzere :)

3 yorum:

  1. Çok tatli bir renk bayıldım canım. Sanada çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
  2. Blogumda bir çekiliş düzenliyorum. Katılmanı öneririm canım :) http://www.hobiblogu.com/100-tl-hediyeli-cekilis.html

    YanıtlaSil