27 Mayıs 2014 Salı

Yves Rocher Vanilyalı Lip Balm


Herkese merhaba!
Vanilya sevenlerin kokusuna bayılacağı bir kokuya sahip bu lip balm.
   İnsanın içini baymayan orta karar bir koku.Normalde vanilya kokuları seven biri olarak yves rocher'ın vanilya kokulu parfümü benim içimi çok baymıştı ama bu o kadar yoğun bir kokuya sahip değil.
     Gelelim nemlendirme özelliğine...
Benim dudaklarım yaz kış çatlar...Bu zamana kadar süper dediğim tek bir lip balm buldum o da med plus...
    Tabi ki hiç bir lip balm med plusla yarışamaz benim gözümde... 
Bu lip balmın nemlendirmesi ise  çok yoğun değil sizi bi kaç saat idare edebilir o da belki... Bu yüzden sık sık yenilemek zorunda kalıyorsunuz... Ayrıca dudaklarınızı onarma özelliğine sahip değil sadece kısa süreli olarak nemli tutuyor o kadar...
   Kuru ve soğuk havalarda benim için yetersiz kaldı.Bahar ve yaz aylarında daha az çatlayan dudaklarım içinse eh idare eder diyorum :)
   Sizin dudaklarınız çok çatlamıyorsa ve hafif bir lip balm istiyorum birde vanilyalı olursa daha ne olsun ki diyorsanız buyrun sizde deneyin :)
     Sevgiyle kalın görüşmek üzere ! :)

2 yorum:

  1. vanilya kokusunu sevmem ama özellikle baymadığını söylemiş olman hoşuma gitti deneyebilirim :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bencede bir şans verebilirsin:)
    Bloğuna hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil