5 Haziran 2014 Perşembe

Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyicisi

Herkese merhaba !
Yves rocher markasının çift fazlı makyaj temizleyicisini bilmeyen yoktur herhalde :) 
Ama benim gibi geç keşfedenler olabilir :)
Yves rocher online alışverişimde kampanya dahilinde hediye olarak gelmişti.
    Organik peygamber çiçeği özü içerdiği ve suya dayanıklı makyajı kolayca temizlediği yazıyor şişenin arkasında. Normalde waterproof  rimeli çok sıcak yaz günleri haricinde pek kullanmam ama nasıl temizleyeceğini merak ettiğimden dolayı bir kaç kere denedim  ve rahatlıkla çıkardı ama çok az kirpik dibinde birikme yaptı. Onun haricinde diğer rimeller olsun eyeliner olsun far olsun güzelce temizliyor. Göz çevremde yanma yada kaşıntı gibi bir sorun oluşmadı.Gözlerimi yakma gibi bir sorunda yaşamadım. Çift fazlı olduğu için makyajı temizledikten sonra cildinizde yağlı bir his kalıyor ama benim için sorun yok çünkü ben hangi marka olursa olsun yıkama gerektirmeyen temizleyiciler dahi olsa yüzümü yıkamadığımda içim rahat etmediği için yüzümü mutlaka yıkarım bu yüzden yağlı bir his bırakması benim için bir sorun yaratmadı.
  Açıkçası benim severek kullandığım bir ürün oldu elimde bir tane daha var ve o şişeyide sıcak yaz günlerinde waterproof makyaj yaptığım zamanlara saklıyorum :))
Sizin yorumunuz nedir? Paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiyle kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder