13 Haziran 2014 Cuma

EEOSE --- SAĞLIKLI UZAMAYAN SAÇLAR İÇİN BAKIM ŞAMPUANI



Herkese merhaba !
Her gün bir yazı yazmak istiyorum ama artık havalar o kadar çok ısındı ki içimden çoğu zaman bir şey yapmak gelmiyor.. Beni bu sıcak havalar maffetti resmen :)Neyse bugün bir yazı yazmanın zamanı geldi dedim ve eesose  şampuan hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istedim... 

Öncelikle ambalajının üzerindeki bilgileri paylaşmakla başlayalım:

İÇERİKPEPTİDE COMPLEX & GP4G & 
PHYTOCOMPLEX
ETKİ
  • PEPTİDE COMPLEX lipo-oligopeptide’lerden oluşmuş çok özel bir peptide formülasyondur. ÉEOSE Kaş ve Kirpik Serumu’nun da aktif içeriği olan PEPTİDE COMPLEX, ÉEOSE Yavaş Uzayan Saçlar İçin Şampuan içerisinde yeniden formüle edilmiştir.
     
  • GP4G, çok yüksek mineralli sularda yaşayan, tuzlu su karidesi olarak da bilinen, Artemia Salina adı verilen bir planktondan ekstre edilmiş bir aktiftir. Çevresel koşullara dayanıklılığı ile bilinen Artemia, bu koşullar daha da kritikleştiğinde kendisini sert bir kapsül içersine alır ve bir tür uyku dönemine girer. Bu uyku sürecinde Artemia, GP4G adı verilen çok özel “yaşamsal” bir molekül sentezler ve depolar. Kurumuş kapsül içerisindeki Artemis, çok uzun seneler (ölçülen 70 sene) saklanabilir ve uygun koşullarda üretmiş olduğu GP4G molekülü sayesinde kapsülünden çıkarak tekrar gelişimine başlayabilir. GP4G, Artemia için yaşamsal enerji kaynağıdır. ÉEOSE Yavaş Uzayan Saçlar için Yoğun Bakım Şampuanı içerisindeki GP4G, bu canlandırıcı etkisi ile saça enerji verir, sağlıklı saç gelişimini  destekler. Dökülmeye karşı etkili olur, olumsuz çevre koşullarından korur ve onarır.
     
  • ÉEOSE Yavaş Uzayan Saçlar İçin Şampuan, ayrıca saçlara yoğun bakım yapmak üzere formüle edilen bitkisel kaynaklı PHYTOCOMPLEX (Nettle&Sage & Lavander Extract) içerir.

Benim yorumlarıma gelecek olursak , açıkçası bu şampuanın uzatma etkisi olup olmadığı konusunda bi  fikre varamadım...Çünkü gerek düzenli yaptığım saç bakımlarında gerekse ara verdiğim zamanlarda saçlarımda ciddi anlamda uzama oldu   11 gün sonra saçlarımı kestireli tam bir yıl olacak ve benim saçlarım eski halinden sadece 2cm daha kısa...
    Ayrıca şunuda belirtmeliyim ki benim bu zamana kadar kullandığım şampuanlar arasında en memnun kalmadığım şampuan oldu...
 Sebebi ise, saçlarıma bakım yaptığımda iyi temizlemiyor ve yağlı bir his bırakıyor o verdiği yağlı hissin yanında saçlar yeni yıkanmış olmasına rağmen yağlı duruyor..
   O yüzden saç bakımı yaptığım zamanlarda bu şampuanı kullanmadım... 
  Bakım yapmadığım zaman kullandığımda ise  saçlarımı kurutttuğum zaman sönük ve hacimsiz oluyor... Bi süre sonra daha da sönükleşip iyice başıma yapışıyor saçlarım ve zaten normalde yağlı bir yapıya sahip olan saçım daha da çabuk yağlanıyor...
   Şampuan renksiz ve 300 mllik. Kokusu rahatsız eden bir koku değil ama güzel de kokmuyor.. Yapısı ise daha yıkarken kendini belli ediyor ve sanki şampuanın içine yağ konmuş gibi ne kadar durularsanız durulayın o his hiç gitmiyor... 

Normal fiyatı 34 TL olan bu şampuanı botanik eczaneden 27 TL ye almıştım ama bence fiyatını hiç bir şekilde hak eden bir ürün değil... Ben hiç bir şekilde memnun kalmadım...
    Aranızda bu şampuanı kullanan var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum lütfen ...
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder