25 Haziran 2014 Çarşamba

Minicik missha alışverişim


Herkese merhaba !
Missha'dan kargom bugün geldi.Açıkçası ben daha büyük bir şey bekliyordum ama bu şeker görünümlü şeyler sadece sırasıyla söylemek gerekirse 50ml,40ml,50 ml ...

    Sitede baktığımda fotoğraf üzerinde 210ml yazısını görünce ml olarak o kadar sandım ama malesef ki değilmiş...
  Ben mi biraz safım yoksa gerçekten böyle mi anlaşılıyor buyrun linki :)
    http://missha.com.tr/urunDetay/Missha-Dong-Baek-Gold-Hair-Care-Trial-Kit-1102-36.html

    Bu setin fiyatını merak edenler için 22 tl açıkçası bana boyutlarına göre biraz pahalı geldi.. 
   Missha'dan, kullandığım cilt bakımı kremlerim bitince yani sonbahara doğru cilt bakımı için bir alışveriş yapıcam umarım o alışveriş beni hayal kırıklığına uğratmaz:))))
    Sevgiyle kalın... 
    

2 yorum:

  1. Ne kadar tatlı şişeler öyle. Bu ürünler normal eczanede satılıyor mu. Acaba. Merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalajları gerçekten çok şeker :) Normal eczanelerde satılmıyor canım online internet siteleri var incelemek istersen linki bu http://missha.com.tr/ güzel ürünleri var siteyi incelemeni tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil