19 Haziran 2014 Perşembe

Oriflame charmed el ve tırnak kremi



Herkese merhaba !
   Çook uzun zamandır kullandığım ve nihayet 5 gün  önce bitirdiğim ama yazısını anca yazdığım kremi yorumlamaya geldi sıra :) 

  Oriflameden merak edip almıştım ama beklentilerimi çok karşılamadı.
   Nemlendirmesi çok iyi değil ve bunun yanısıra etkisi çabuk geçiyor.Gerçi kışın kullanmaya başlamıştım belki bununda bir etkisi olabilir soğuk havalarda daha yoğun kremleri isteriz ya hani... Yaz ayı için ideal bir nemlendirmesi olabilir o dönemde kullanmadığım için bilmiyorum.
     Ayrıca çok büyük bir ambalaja sahip 150 ml boyutunda. Ben hem ellerime hemde ayaklarıma sürürek sonunda bitirdim:) 
    Aranızda bu ürünü kullanan var mı? 
Sevgiyle kalın görüşmek üzere ... :)

1 yorum:

  1. ahh merhaba kuzum bende kullanıyorum bu ürünü .. fena değil ama kokusu güzel :)

    YanıtlaSil