18 Haziran 2014 Çarşamba

Nuxe Brightening Program Extreme Lotion ------Nuxe Aydınlatıcı Bakım Losyonu

Herkese merhaba !
   Yaklaşık 1.5 aydır kullandığım nuxe aydınlatıcı losyonu artık bitmeye yakınken yorumlamanın vakti geldi :)

  Özellikleri:
      Nuxe’nin özellikle lekeli ve lekelenmeye yatkın ciltler olmak üzere tüm ciltlerin kullanımına uygun olarak geliştirdiği aydınlatıcı bakım losyonudur. Zengin bitkisel içerikli formülü ile cildi aydınlatıp nemlendirirken aynı zamanda pürüzsüzleştirir ve ciltteki yorgunluk belirtilerini gidererek cilde canlılık kazandırır. İçeriğindeki Nuxe patentli beyaz çiğdem ve koyungözü papatyası ile cilt tonunu aydınlatarak cildin berrak bir görünüme kavuşmasını sağlar.  Ebegümeci cildin ihtiyacı olduğu nemi sağlayarak yumuşaklık kazandırır. Yeşilçay ise doğal antioksidan görevi üstlenir ve cildinizin korunmasına yardımcı olur. 
İçerik: Nuxe bitkisel içeriği: %96,4 oranında doğal maddelerden oluşur. Korucu ve renklendirici içermez.
Aqua/Water, Glycerin, Hydroxyethyl Urea, Phenoxyethanol, PPG-26-Buteth-26, Parfum-Fragrance, PEG-40 Hydrogenated Castor* Oil, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Tetrasodium EDTA, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, citric acid, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract, Potassium Sorbatte, Sodium Benzoate, Crocus Sativus.   

     Ürün  150 ml. Sabah-akşam ve  ayriyetten duştan sonrada kullanıyorum. Benim lekeye yatkın bir cildim yok lakin  ufak tefek bi kaç sivilce izim var belki dedim faydası olur.
Tam olarak izlerim geçmesede  renkleri hafifledi bu yönden çok memnun kaldım.
     Ayrıca cildi nemlendiriyor cildi yumuşacık yapıyor ve güzel sağlıklı görünen bir parlaklık veriyor. Böyle bir etkisi olduğu için bazen yüzüme nemlendirici krem bile sürmedim.
      Ben bu üründen gayet memnun kaldım. Aranızda bu ürünü yada  nuxe brigtening serisinden herhangi bir ürünü kullanan var mı?
 Yorumlarınızı bekliyorum... 
Sevgiyle kalın ... :)

2 yorum:

  1. nuxe markasını kullanma şansım olmadı. Bu markayi çok merak ediyorum. En kısa zamanda nuxe marka bir ürün almak istiyorum. Güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil