26 Haziran 2014 Perşembe

Bioderma atoderm Levres lipbalm



Herkese merhaba!
   Dudaklarım sürekli kuruyup çatladığından dolayı çantamda,elimde yanı başımda sürekli lipbalm olur.Med plus benim demirbaşımdır onun yeri ayrı  ama onun haricinde çeşit çeşit lipbalm denemeyide çok severim. 

   Bu sefer ki bioderma'nın atoderm levres'i...
Bioderma markasını genel olarak çok seviyorum ama bu lipbalmını sevmedim... 




   Diğer kullandıklarıma göre değişik bir yapısı var.Çok yumuşak ağır bir yapıda ve çok yağlı...Dudağınıza sürdüğünüzde ağırlık yapıyor ve sanki yağlı bir yemek yemişinizde ağzınızı silmemişiniz gibi....
Ayrıca dudağınızda beyaz bir tabaka gibi kalıyor...
Bu yüzden ben evde tek başıma olduğum zamanlar ve gece yatmadan önce sürüyorum ki bu korkunç görüntüyü kimse görmesin:)  
Nemlendirme konusuna gelecek olursak yapısından dolayı nemlendirmesi güzel sayılabilir ama aynı zamanda çok yumuşak olduğundan çok çabuk bitiyor.Sürdüğünüzde eriyip gidiyor sanki :)))
Kullanmaya başlayalı 3 hafta olmadı bile ama beni daha en fazla on gün ya idare eder yada etmez anlayın ne kadar çabuk bitiyor :) Gerçi beğenmediğim içinde işime geldi açıkçası :)Küçücük bir şey için amma çok konuştum memnuniyetsizliğim had safhadaymış :)
    Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Yorumlarınız nedir? 
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere ... :) 

2 yorum:

  1. O kadar çok dudak nemlendiricisi kullandım ki bende artık blistex markasindan başka ürün almiyorum. En iyi dudak nemlendiricisi. Sana blistex markasını tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende blistexten med plusu çok severek kullanıyorum canım ama onu özellikle dudaklarımı yolmaktan haşat ettiğim zaman tercih ediyorum gerçekten çok güzel bir marka :) Blistexin diğer çeşitlerinide denicem :)

    YanıtlaSil