29 Eylül 2015 Salı

Cyrene Süpriz kutu #2



Herkese merhaba ! Yine bir cyrene alışverişi ile buradayım.Cyrene markasını takip edenler bilir cyrene ikinci süpriz kutuyu düzenledi.Ve mailde yazan bilgiye göre de yeni çıkan serum ve tam boy ürünler olacağını bildirdi. 
    Ve bende yeni çıkan ürünün merakına yenik düştüm ve kutuyu sipariş verdim.Kutu az önce elime ulaştı.Bendeki heyecan görülmeye değerdi doğrusu.




Önceki alışverişimde sadece kutudan çıkanları göstermiş olsamda açılmamış halleri bu şekilde gayet düzenli ve korunaklı bir şekilde ambalajlı.



Ve işte kutunun içeriği:) Yeni çıkan ürün moonlight beauty concentrate isimli bir serum, Saç maskesi (diğer kutudanda çıkmıştı) ve shea butter( nemlendiricim bitince nemlendirici krem olarak kullanmayı düşündüğüm sırada gelmesi ayrı bi mutluluk sebebi oldu) ve bir çok tester... 
    Argan milk isimli serumun yapısı emilmesi ve verdiği hissi çok sevmeme rağmen kokusundan dolayı alamayacağımı biliyordum.Zira açtığım gibi ilk işim bu serumu koklamak oldu ve çok hoş bir kokusu olduğunu görünce rahatladım.Denedim ve verdiği his mükemmel..Cilt bakım rutinime bu geceden itibaren girecek:)

     Cyrene bize böyle bol bol kutular düzenlesin hepsine talibim.Teşekkürler cyrene :)

4 yorum:

  1. hepsini güle güle kullanın bana da beklerim :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Bloğunu ziyaret edeceğim:)

      Sil
  2. Gerçekten hem çok güzel hem de çooook hesaplı 😊 ben de her paketlerine talibim

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten öyle :) Böyle uygun fiyatlı kutuların olması ürün deneme açısından çok güzel:)

    YanıtlaSil