26 Eylül 2015 Cumartesi

Essence 08 Teddy göz kalemi


Herkese merhaba!
Essence markasını bir çok kişi severek kullanıyor gerek uygun fiyatıyla gerek göz kalemi ve dudak kalemlerinin performansıyla bence pahalı markalarla yarışacak kapasitede. Diğer ürünleri nasıldır bilmiyorum ama kalem konusunda bence gayet başarılı.

  Unutmadan birde essence'den xxxl longlasting mat effect 06 soft nude lipglossunu severek kullanıyorum.
   Yazısını merak ederseniz buraya tıklayabilirsiniz.


08 Teddy isimli bu kalem çok güzel bir kahve ama içinde mürdümsü bir renk barındırıyor. Tam olarak kahve diye tanımlayamam kahve-mürdüm karışımı desek daha doğru olur.
  Kalıcılığı çok iyi tüm gün gözümde akma yada bulaşma yapmıyor. Sürümü gayet yumuşak ve rahatlıkla fırça ile dağıtabiliyorsunuz.

   Ben bu rengi çok beğendim. Sizde bu renge sahip misiniz? Sizin düşünceleriniz nedir?

Sevgiyle kalın görüşmek üzere... !


2 yorum:

  1. tam aradığım bir kahveymiş bayıldım rengine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen almalısınız gerçekten çok güzel bir renk :)

      Sil