24 Eylül 2015 Perşembe

Franziskus Latschenkiefer ayak balsamı



Herkese merhaba !
Yaz boyunca kullandığım ve hala kullanmaya devam ettiğim franziskus ayak balsamını yorumlamanın zamanı geldi.Zira yeterince kullanıp fikir sahibi olduğumu düşünüyorum.
  Almanyadan ithal bir marka ve gayette uygun fiyatlı... Hayvan deneyi yapıyor mu yapmıyor mu bilmiyorum ama inşallah yapmıyordur diye geçiriyorum içimden zira yapmıyorsa almak isterim tekrardan.

     İçeriğindeki jojoba yağının cildi yumuşattığını ve rahatlatığı yazıyor ambalaj bilgisinde, zira jojoba yağının gerçektende cildi rahatlatıp yumuşatma özelliği vardır.Ayrıca camphor ve mentol de ayakların tazelenmesine yardımcı oluyor. 
 Camphor'un ne olduğunu bilmeyenler için bu bitkinin adı türkçede kafur'dur.Kafur ağacı ise deriyi güçlendirici ve sıkılaştırıcı özellikleriyle serinletici ve antiseptik bir özdür.
   Mentol ise nanenin yağıdır.
    Ayrıca ambalajının üzerinde çam kozalağı var açıklamasında bazı bilgiler eksik çünkü merak edip biraz araştırdım almanca bilmememe rağmen kiefer sözcüğünün çam demek olduğunu öğrendim..Keşke daha detaylı bir açıklama ekleselerdi...
    Herneyse yorumlarıma gelecek olursam,losyon kıvamında bir krem çok çabuk emiliyor ve hiç bir şekilde yağlı bir his bırakmıyor.Hafif bir serinlik veriyor ve gerçektende ayaklarınız rahatlıyor hele birde masajla birlikte sürerseniz verdiği his gerçekten güzel.Nemlendirmeside yaz için ideal.Kışın nemlendirmesi yetersiz gelebilir.
Ayrıca ayaklarınızda çok problem yoksa hafif çatlaklarınız yada pütürlü bir görünüm varsa iyileştiriyor.Eğer ayaklarınız çok hasarlıysa ve derin yarıklarınız varsa nasıl bir etkisi olur bilemiyorum...
Kokusu biraz garip ilaç gibi kokuyor hani kas gevşelticiler varya onlar gibi işte... Kokusundan pek hoşlanmıyorum ama bir süre sonra uçup gidiyor.Kocaman 200 ml'lik ebatı ile size uzun süre gidecek bir ayak kremi.
   Ben severek kullandım.Yeni ürün denemek adına sizlerde önerilerde bulunursanız sevinirim ama lütfen cruelty free olsun:) 
Ve bu markanın test yapıp yapmadığı hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder