1 Ekim 2015 Perşembe

Pastel Day Long Lipcolor Kissproof 09 numara



Herkese merhaba!
Çook sevdiğim ama uzun bir süredir de kullanamadığım bu lipglossun yazısını yazmak istedim.Roaccutane tedavimin bitimine 20 gün kaldı o yüzden dudaklarım önceki gibi aşırı kötü bir görüntüde değil.Şimdide süper diyemem ama decubalimi ihmal etmediğim sürece normal görünüyor.Az önce ruju dudağıma sürüp çekmiştim ama küçük bir yerine çok düzgün sürememişim fotoğraf çektikten sonra farkettim o yüzden dudakta duruşunu eklemeyeceğim.



   Neyse gelelim bu lipglossla ilgili yorumlarıma...
Lipgloss diyorum ama aslında likit ruj desem daha doğru olur.Sıvı yapısıyla sürüldükten sonra tam bir ruj görünümünde.
 Öncelikle rengine bayıldığımı söylemeliyim o kadar güzel bir kırmızı ki rengini tam olarak tarif edemiyorum ama hafif pembelik barındıran süper bir kırmızı...

    Bir şeyler yeyip içmediğiniz sürece çook uzun süre dudağınızda bozulmadan duruyor.Ama eğer birşeyler yeyip içerseniz azda olsa renginde hafif bir açılma oluyor ama diğer kırmızı rujlar gibi yada kalemler gibi dudak ortası tamamen silinmiyor. 
Şöylede bir hatırlatma yapayım yağlı bir şeyler yiyecek olursanız kesinlikle bu ruju sürmeyin derim. Ben bir kere öyle bir hata yaptım ve resmen çeneme kadar kırmızıya bulandım ve çıkarmasıda da benim için gayet zor oldu.( Allahtan yakın kız arkadaşımlaydım :) Başka bir ortamda olsa yerin dibine gir yani :) )Demem o ki dikkatli kullanılması gereken bir ruj :)

Dudakları nemlendirmiyor ama çokta kuru bir yapısı yok ekstradan da kurutmuyor.

Ruj sürüldükten kısa bir süre sonra matlaşıyor ve kadifemsi bir duruşa dönüşüyor.Ayrıca tek katta bile kapatılıcığı harika.

Oldukça kalıcı ve çıkartırken  çift fazlı bir makyaj temizleme suyuyla temizlerseniz daha iyi olur normal misel sular ile temizlenmeye çalışıldığında ağzınız burnunuz çeneniz kırmızıya bulanabiliyor :)

   Sırf bu rengi bu ruju kullanmak için bu  kadar eziyete bu kadar dikkatli olmaya değer mi derseniz bence değer :)Laf aramızda rubby woo'yu çok beğenmeme rağmen pastel benim bir numaralı kırmızım oldu :) Yakında rubby woo'nunda yazısı gelecek.

Diğer kırmızı ruj ve kalem yorumlarımı okumak isterseniz:

Golden rose velvet matte 18 numara için buraya 
Clinique chubby stick intense mightiest maraschino için buraya
Emily long lasting lip pencil 207 numara içinde buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiyle kalın görüşmek üzere.. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder