2 Eylül 2015 Çarşamba

Clinique Smart serum



Herkese merhaba !
Yaklaşık 1.5 ay kullandığım ve bitirip yorumlamak istediğim clinique'in smart serumundan bahsetmek istiyorum.
Ürünün 30 ml-50 ml ve 100 ml'lik boyutları mevcut ama benim ki 10 ml'lik boyuyla deneme boyu olarak bir alışverişimin içindeydi. 
  10 ml'lik olmasına rağmen beni uzun süre idare etti 10 ml'lik bir ürün için bu süre gayet iyi bir zaman dilimi diye düşünüyorum.

Gelelim vaadlerine:
Akıllı Onarım Serumu
Artık cildinizin geçmişini anlayarak geleceğini değiştiren akıllı bir serum var. Cildinizin değişen ihtiyaçlarını anlar ve bu ihtiyaçlara uygun çözümler sunar.
  •     Cildinizin farklı ihtiyaçlarına uygun onarım sağlar.
  •     Cilt tonu eşitsizliği, koyu lekeler, çizgi ve kırışıklar, sıkılık kaybıyla savaşan tek bir akıllı serum.
  •     Özel içerikleriyle cildin onarıma hazır hale gelmesini sağlar.
  •     Patentli teknoloji. 5 yıl süren araştırmanın sonucu.
  •     Tüm yaşlar ve farklı cilt tiplerinin kullanımı için uygundur.


Öncelikle söylemeliyim ki ben roaccutane kullanan biriyim.Bu ilacı kullananlar bilir cilt aşırı kurur çok fazla hassaslaşır ve her ürün iyi gelmez cilde. Kızarır alerji olur vs.

    Ben bu ürünü sadece akşamları kullandım. Nemlendiriciden önce 2 pompa sıkıp tüm yüzüme uyguladım. Benim cildim sivilcesiz lakin yakın zamanda çıkmış daha sonrada iz bırakmış bir sivilce izim ve 2 ay öncesinden kalan bir izim daha var.Onun haricinde bir iz yada leke yok... 
  
  Gelelim yorumlarıma, iki pompa tüm yüze yetiyor. sürdüğünüz anda cilt tarafından çok güzel emiliyor ve dokunduğunuzda çok yumuşak pürüzsüz bir dokunuş hissediyorsunuz. 
Yağlı bir yapısı yok.
Cildimde herhangi bir tahriş, kızarıklık yada alerjiye yol açmadı ve güzel nemlendirdi.
Ayrıca şunuda söylemeliyim ki sanki bir makyaj bazının yaptığı işlevede sahip.. 
Sivilce izlerimi yok etme konusunda başarısız.
Göz çevresinde ki küçük ince çizgilerime fayda etmedi.


Bu serum hakkındaki düşüncelerim bunlar. Tamam yapısı güzel verdiği his güzel. Ama ben belli bir amaçla bir serumu kullanacaksam nemlendirmenin haricinde tüm vaadlerini yerine getirmesini isterim.. 
 Bu etkileri farklı bir serumdanda alabilirim hatta daha fazlasını alabilirim.. O yüzden ben bu serumun hak etmediği bir fiyata satıldığını düşünüyorum.. 
   Elimde clinique'ten deneme boy pore refining gözenek küçültücü serumu var onuda 1 haftadır kullanıyorum bittikten sonra onunda yorumlarını paylaşacağım elimde ki cruelty free olmayan ürünler bittikçe mutlu oluyorum burada da yorumlarımı yazıyorum, yazmak istiyorum biri bu ürünü almak istesin yada istemesin okuyan herkesin fikir sahibi olmasını istiyorum.. 
    Aranızda bu serumu kullanan var mı yorumlarınız nedir ?
 Görüşmek üzere sevgiyle kalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder