19 Eylül 2015 Cumartesi

The balm - Mai Billsbepaid ruj




Herkese merhaba!
Bu ruju alıp denediğim ilk andan itibaren yazısını yazmak istedim ama her zaman ki gibi erteleye erteleye epey zaman geçti.
   Ambalajı çok şık o kadar kaliteli duruyor ki benim gibi sade ambalaj severler için gayet ideal.
   The balm rujları arasında rengi itibari ile en çok ilgimi çeken ruj kesinlikle buydu ve orada denemeden hemen aldım. Zaten ruj denemek gibi bir adetim yoktur malum herkes dudağına sürüyor ve bende bu yüzden denemek istemiyorum... 
    Ama şunu söyleyebilirim ki açık renk ruj almak kesinlikle çok riskli bir iş...
Size yakışacak mı dudağınızdaki duruşu nasıl olacak  vs bilmiyorsunuz...
O yüzden  açık renk rujlar kesinlikle şans işi...




Rengi bakıldığında gerçekten çok güzel duruyor.Zaten bir çok yorumda da çok beğenilen bir ruj olduğu yazılıyor ama nadirde olsa benim gibi memnun kalmayanlar da yok değil... 
    Ben buğday tenli sarı alt tonlu bir tene sahibim dudak rengim ise soluk denebilecek bir renkte. O yüzden bu ruj bende kesinlikle çok kötü duruyor...Resmen ölü dudağı gibi... Hafif morarmış ten rengine yakın bir renk... Aman allahım bu zamana kadar bir rujun bu kadar kötü durduğunu görmemiştim kendimde..





Tenimde duruşu aşağıdaki fotoğraftaki gibi hatta biraz daha içinde pembelik- leylaklık barındırıyor.Bileğimdeki duruşu güzel lakin yüzümde dudaklarımla birleşince renk tam bir facia oldu...
Rengin bana uymaması dışında ruj hakkında yorum yapacak olursam, sürüşü çok kolay oldukça kremsi.dudaklarda ilk başta hafif bir karıncalanma hissi yaratıyor ama çok çabuk geçiyor sanırım içinde az bir miktar mentol var ama kokusunu hissetmiyorsunuz.

     Dudakları kurutmuyor nemli tutuyor.Ama dudak çizgilerinede dolma yapıyor.En azından benimkilere dolma yaptı...
Örtücülüğü çok fazla yok. Örtücülük için ancak kat kat sürmeniz lazım o da yağlı boya gibi bir görünüm veriyor.
 Dudak kalemide sürsem başka bir renk ruj sürüp üstüne bunuda uygulasam hiç bir şekilde bana yakışmayan bir ruj oldu...




   Bana yakışmayan ruj annemde çok güzel durdu. Annem beyaz tenli dudakları ise açık pembe bu rujla birleşince gayet doğal varla yok arasında güzel bir renk durdu.O yüzden anneme verdim o kullanıcak.
   
Demem o ki bu ruj kişiden kişiye değişen kimisinde güzel duran kimisinde kötü duran riskli bir ruj. 
Alırken mutlaka dikkat edin.
    Siz bu ruja sahipmisiniz? Sizin yorumlarınız nedir?

Sevgiyle kalın görüşmek üzere... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder