1 Eylül 2015 Salı

Ahmet Batman- Sabah uykum- Kitap köşesi#25



Arka kapak sayfası:
Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadığı halde dünyanın en güzel karşılaşması olabilir. 

Ben anlam veremiyorum yani neden bittiğine değil madem bitecekti neden bu kadar hevesli başladık? Ben ikimizdeki bu hevese anlam veremiyorum. Ne oldu bize bilmiyorum ama iyi şeyler olmadığını çok iyi biliyorum. Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil, aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte ondan öte gidemedik.


Eveeet gelelim benim kitap hakkındaki yorumlarıma...
Öncelikle belli bir konusu yok kısa kısa yazılardan oluşuyor kitap.Normalde öyle yazıları severim ama bana umut vaad eden mutluluk veren içimi ısıtan yazıları tercih ederim.Bu aksine sürekli mutsuzluk , umutsuzluk dram ve melankoli ağırlıklı sözcükler içeren yazılardan oluşuyor... İnsanın kendini bulduğu cümleler var yok değil ama şöyle bir şey var ki insanın içinde fazlasıyla sıkıntı oluşturan yazılar bunlar. Birde kalemi çok sağlam gelmedi bana zayıf bence...
Hiç abartmıyorum kitabı 1 aya yakın bir sürede bitirdim.. İçimden hiç okumak gelmedi...Bir yazı okuyup bıraktım bazende 2-3 yazıyı zoraki okudum ama yok bir solukta okunacak bir kitap değil... 
Sevmedim sevemedim... 
  Bu kitap neden bu kadar övüldü waow süper denildi gerçekten anlamış değilim bu kitabı okumak benim için işkenceydi ve bana sıkıntıdan başka hiç bir şey katmadı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder