16 Eylül 2015 Çarşamba

Golden Rose Maxim Eyes Rimel



Herkese merhaba ! Çok uzun zamandır yazısını yazmak istediğim ama sürekli ertelediğim yada unuttuğum hatta kaç bitenlerde her seferinde yazısını yazacağım dediğim bu rimeli yani golden rose maxim eyes 'tan bahsetme zamanı geldide geçiyor artık ,zira buda bitenler kutusunda çoktan yerini aldı çöpe gitti bile :)
   Ben bu rimelden sanırım 3 tane bitirdim ilk ikisi gayet güzel bir performans sergiledi ama bu sonuncusu ise biraz kuru bir yapıdaydı ve çabucak kurudu...
  

      Fırçası plastik fırça.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve kat kat kirpiklerinize sürme imkanı veriyor. Ben rimel sürerken sıkıldığım için en fazla 2 kat sürüyorum zaten 3. katta örümcek bacağı gibi duruşunu pek sevmiyorum.
   Kirpikleri gayet iyi uzatıyor ve dediğim gibi tek tek ayırıyor.Uygun fiyatıyla denemenizi tavsiye edebileceğim bir rimel.
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder