22 Temmuz 2014 Salı

Olay active hydrating nemlendirici jel



Herkese merhaba!
Yazın gelmesiyle aşırı sıcaklarla birlikte ne düzgün makyaj yapabiliyoruz nede cildimize düzgün bir şey sürebiliyoruz...
Makyaj akıyor bazı kremler cildimize ağır geliyor vs... 
Haziranın başından beri gündüzleri olay'in bu jel kremini kullanıyorum.
Gelelim kremin özelliklerine kutusunun üzerindeki bilgilere göre:
  • Hafif formüllü nemlendirme özelliği ile cildinizi gün içinde korur.
  • % 100 renksiz parfümsüz ve yağsız formülüyle jelin tamamı cildinize anında nüfus eder.
  • Özel olarak karma ve yağlı ciltler için hazırlanmış jel formülü içeriğindeki provitamin B5 ve özel bileşenler sayesinde cilt dokusunu düzgünleştirir.




       Benim yorumlarım ise:
Krem fotoğraftada görüldüğü üzere jel yapıda ve renksiz. Yazıldığı gibi kokusuz değil hafif bir kokusu var ve bu koku sanki plastiği andırıyor... 
     
     Söylendiği gibi yapısı çok hafif yağsız ve kolay emiliyor evet lakin ben yüzüme nemlendirici bir krem sürmüş gibi değilde sanki bir makyaj bazı sürmüşüm gibi hissediyorum. Çünkü sürdükten sonra yüzümde nemli bir his değil kadifemsi bir his oluşuyor ve bu aynı bir makyaj bazının oluşturduğu hisle birebir... 
     Bu yüzden gündüz kullanımının haricinde makyaj yapmadan öncede yüzüme sürüyorum çünkü cildi pürüzsüzleştirici bir etkiye sahip.
    Bu kremi beğendim mi diye merak ediyorsanız nemlendirici olarak beğenmedim makyaj bazı olarak beğendim...  Gerçekten güzel nemlendiren su bazlı hafif kremler varken bir daha bu kremi alır mıyım, almam... 
   İçeriğini merak edenler için:

İÇİNDEKİLER: Aqua,Glycerin,Dimethicone,Hexylene Glycol, Panthenol, Carbomer,Dimethiconol,Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea,Sodium Hydroxide, Methylparaben, Disodium EDTA, Citric Asid.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder