9 Temmuz 2014 Çarşamba

NYC SKY RİSE RİMEL


     Herkese merhaba!
  Çok severek kullandığım ama artık çöpe gitme zamanı gelen rimellerimden bir tanesi olan bu maskara hakkındaki yorumlarımı belirtmek istedim sizlere...
     Gerek son kullanma tarihinin çoktan geçmiş olması gerekse önceki gibi rahat sürülmemesi sebebiyle artık ayrılma vakti geldi. 


    Geçen sene watsonstan çok uygun bir fiyata almıştım. Sanırım fiyatı 5 tl yada 6 tl idi. Bu kadar uygun bir fiyata nasıl bir performans sergileyebilir ki dedim kendimce ama oldukça güzel bir ürün çıktı.
Hala watsonslarda varmı bilmiyorum ama eğer varsa beğenenlere yada merak edenlere fikir olur yorumlarım....



      Kirpikleri tek tek ayırışı ve uzatışı gayet güzel bence. Bu arada kaşlarımın kusuruna bakmayın kaşlarımı uzatma ve yüzüme yakışan şekli verme çabası içindeyim ki baya yol katettim :)

Elimde zamanı dolan 2 rimel daha var onlarında yazısını yazıp çöpe atacağım :)

       Aranızda bu rimeli kullanan var mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder