14 Temmuz 2014 Pazartesi

DOVE YOĞUN ONARICI BAKIM MASKESİ



Herkese merhaba !
  Saçlarımı kestirdiğimden beri saçlarıma gereken özeni fazlasıyla gösterdiğimi düşünüyorum. Saçlarıma bi seneden beri çok fazla ısı kullanmadım. Sadece kurutmakla yetindim ve sürekli bakım uyguladım.
      Bakımlardan bazıları doğal yağlar iken bazıları da böyle maskelerdi.
    Dove 'un bu maskesini her yerde bulabilirsiniz. Ben 12 tl ye marketten aldım fiyatları çok az bi farkla satıldığı yere göre değişiyor.


Ürün açıklaması:
3 ayrı fayda sağladığı teknik olarak kanıtlanmış,MİKRO SERUM ve FİBER AKTİFLER içeren dove onarıcı bakım maskesi hızlı nüfus eden formülü ile saçın derin kısımlarına kadar emilir.
 YENİDEN YAPILANMA: Fiber aktifler saçınızın protein yapısını güçlendirerek iç direncini artırmaya yardımcı olur. 
ONARIM: Mikro nemlendirici serum saç teli tabakasının düzensiz yüzeyini  doldurup düzeltir ve böylece saç telleri dipten uçlara kadar onarılır.
KORUMA: Mikro nemlendirici serum saçın koruyucu üst tabakasını tekrar oluşturur,fiber aktifler ve proteinler gücünü artırıp ilerideki yıpranmalar ve koparak dökülmelere karşı uzun süreli koruma sağlar.
    Saçınız kremsiz şampuanlara oranla yıpranmalara karşı 10 kat dirençli, güçlü ve sağlıklı bir yapıya ,pürüzsüz ve parlak bir görünüme sahip olur.  



Ürün 200ml ve yapısı yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi biraz yoğun.Kokusu çok güzel.
  Gün aşırı her duşta saç uçlarıma sürüyorum ve bi kaç dakika bekletiyorum.
    Maskeden sonra saçlarım yumuşacık oluyor ve kolay taranıyor onun haricinde bu zamana kadar bir etkisi gördün mü derseniz saçlarım elektriklenmiyor ve saçlarım daha rahat şekil alıyor.
     En başta söylediğim gibi saçlarıma sürekli yağ bakımı yaptığımdan dolayı saç uçlarım kırık değil o yüzden  onarım yapıyor mu yapmıyor mu onun hakkında bir şey diyemeyeceğim ama genel anlamda severek kullandığım bir maske oldu.

  Aranızda bu maskeyi kullanan var mı? Yorumlarınız nedir?

     Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 






1 yorum:

  1. Canım ben bu maskesini besleyici sarı renkte olanını kullandım ve bende çok memnun kaldım.Şu ana kadar denediğim en güzl maskelerden biri.

    YanıtlaSil