11 Temmuz 2014 Cuma

Avon Advance Techniques saç bakım yağı


         Herkese merhaba !
   Avonun bu saç serumunu ve argan yağlı olan serisini kaçıncıya bitirdim hiç hatırlamıyorum. Ama artık o kadar çok benzeri ürün çıktı ki insan hepsini denemek istiyor ve hangisi daha hesaplıysa hangisi daha iyiyse onu almak istiyor. 
  Çok kullanmama rağmen en son ne zaman aldım hatırlamıyorum ama bu son aldığım şişeyi sırf arkadaşım satıyor hadi bi kaç şey alayım diye almıştım.
    Gelelim  yorumlarıma, saç bakım yağlarının hiç biri benim için birbirinden farklı değil... Hangi marka olursa olsun saçlarımın uçlarını nemlendirdiği için benim için aynı, nem vermesi dışında hiç bir şey beklemiyorum :)
    Bir daha alacağım ürün değil artık, neden derseniz 30 ml lik boyutu ile çokta bereketli bir ürün değil bir pompa bana yetmiyor 2-3 pompa sıkıyorum, her gün duşa girdiğim içinde bu kadar küçük bir şişenin ne kadar süre gideceğini siz hesap edin :) Fiyatıda 6-7 tl iken buna vericeğim parayı  giderim başka markanın 100 ml lik boyutunu 10 tl ye alırım( ki aldım da ).
          Şimdilik bu kadar görüşmek üzere sevgiyle kalın :)
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder