22 Temmuz 2014 Salı

LOREAL NUTRI-GOLD GÖZ KREMİ


Herkese merhaba!
  Cilt bakım ürünlerimi aksatmadan her gün kullanıyorum ki etkilerini görebileyim ve işe yarasınlar.Zaten aksatmadan yaptığım tek şey cilt bakımı için kremlerimi sürmek :)
   Yaklaşık 2.5 aydır kullanıyorum ve nemlendirmesinden gayet memnunum. 


    Görüldüğü gibi kremi yarıladım ve bu krem beni bi 2.5 ay daha idare eder :)
     Yapısı fotoğrafta anlaşılıyor mu bilmiyorum ama oldukça yoğun bir krem.Rengi itibariyle tereyağına benzetiyorum kıvamıda body butter gibi oldukça katı kıvamlı.
  Az bir miktarı göz çevresini nemledirmeye yetiyor ve verdiği nem uzun süre devam ediyor.Ayrıca yapısına rağmen emilimide kısa sürüyor.Gündüz sürüp üstüne makyajda yaptığım oluyor ve buna rağmen kusma yapmadı bu açıdan da gayet memnun kaldım.
 Göz çevremde sivilce yada yağ bezeleri oluşturmadı.
   İçeriğindeki arı sütü,protein ,vitamin cildin nemlenmesini sağlarken, pro-kalsiyum cildin koruyucu bariyerini onarıp güçlendiriyor.
    Bazılarınız yaz aylarında daha hafif kremleri tercih etmek isteyebilir ama kış için yoğun nem isteyen arkadaşlara öneririm.
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

1 yorum:

  1. merhaba :)
    etkinlik sayesinde keşfettim daha yeniyim
    banada beklerim :)
    http://busrakahyaoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil