23 Temmuz 2014 Çarşamba

Hürrem Sultan Hamam Otu Yağıyla tüylerden kurtulmak ?


    Herkese merhaba!
Dönem dönem kullanıp dönem dönem (tamamen üşengeçlikten) ara verdiğim bir yağdan bahsetmek istiyorum size.
  Hürrem sultan hamam otu yağı...
  Çok duyulan bir yağ olduğunu sanmıyorum öyle olsaydı bir çok blog yazan video yapan arkadaşımız bu üründen bahsederdi ama eminim ki az da olsa bu yağ hakkında fikri olan vardır.
    Ne işe yarıyor diyecek olursanız, bu yağ kökten alınmış tüylerinizden (ağda-epilasyon) sonra alınan bölgeye sürülerek tüylerden tamamen kurtulmayı amaçlıyor.
    Tamamen kurtulmak için 6 seans yani 6 şişe kullanılması öneriliyor.Ben 6 işe bitirmedim henüz ama kullandığım süre boyunca etkilerine gelecek olursam tüyler normal çıkma süresinden daha  geç çıkıyor ve kökleri sert değil daha yumuşak oluyor.
   Her kullanımda tüylerin gerçekten çıkma süresinin uzadığını ve tüylerin daha seyrek olduğunu farkediyorsunuz. Tamamen tüylerden kurtulurmuyum bilmiyorum gerçi zannetmiyorum böyle bir şey olacağını ama benim için geç çıkması ve seyrelmesi kafi :)

     Gelelim bu yağı nasıl kullandığıma, alınacak bölge temizlendikten sonra 4-5 gece o bölgeye yağı sürüyoruz ve bi kaç dakika masaj yapıyoruz ki yağ emilsin.
    Bu işlemi her alımdan sonra uyguluyoruz.
Ayrıca merak edenler için bana hiç bir şekilde alerji yapmadı herhangi ters bir etki yaratmadı.
    20 ml lik minik şişeleri ben 20 tl ye aldım ama çoklu alımlarda fiyatı gayet uygun oluyor.
    Aranızda bu yağı kullanan var mı ? Varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... :) 
   
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder