2 Temmuz 2014 Çarşamba

FOUF DEAD SEA SUN BLOCK SPF 45 GÜNEŞ KORUMA KREMİ




Herkese merhaba ! 

  Çekilişten kazandığım ve bir süredir kullandığım hakkında yeterince fikir sahibi olduğum güneş kremi hakkında fikirlerimi belirtmek istedim.
Hazır yaz daha yeni başlamışken farklı güneş kremi denemek isteyenlere fikir verir diye düşündüm.
     Ürün 35 ml aslında biraz az bir gramajı var bana göre :) Yada hep 50 ml aldığım için az geldi gözüme bilmiyorum :)
   Hafif yapılı bir krem hatta yapısı losyona yakın diyebilirim.Sürüldüğünde yüzde ağırlık yapmıyor yapış yapış olmuyor ve beyaz bir tabaka bırakmıyor emilimi gayet güzel ayrıca yağlı bir yapısıda yok.
En çok hoşuma giden yönünde biride bu oldu.Çok severek kullandığım vichy güneş kreminin bir adım önüne geçti.Benim severek kullandığım bir güneş kremi oldu ki nedendir bilmem ben bu ürüne çok ön yargılı yaklaşmıştım ama yanılmışım:)Unutmadan söyleyim hafif ama çok hoş bir kokusu da var :)

Ürünün açıklamasına gelecek olursak;

Fouf SPF 45 güneş koruyucu krem ölü denizden gelen 26 besleyici minerali içermektedir.UVA ve UVB ışınlarına karşı yoğun bir koruma sağlar.
    Nemlendirir ve cildi erken yaşlanmaya karşı korur.Tüm cilt tipleri için uygundur. Karma ve hassas ciltlerde ve çocuklarda kullanımı tavsiye edilir.
İçeriğini merak edenler için içeriği bu şekilde:


Memnuniyetim dolayısıyla bu markanın diğer ürülerinide denemek istiyorum. Aranızda bu markanın herhangi bir ürününü deneyen var mı?
  Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiyle kalın görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder