18 Temmuz 2014 Cuma

BALMİ LİP BALM- STRAWBERRY



Herkese merhaba!
   Hatırlarsanız yakın bir zamanda balmi çılgınlığı vardı.Herkes merak edip gidip alıyordu.
   Bende merak ediyordum ama elimde başka lip balmlar olduğu içinde aman boşver almayım dedim.
  Ne tatlı ambalajları renkleri varmış diye iç geçirdim:)
      Bir çekilişte kazanınca demek ki benimde kısmetimde varmış deyip kullandığım lipbalm bitince sırayı balmiye verdim...



 Gördüğünüz gibi ambalajı çok güzel minik sevimli bir küp :) Ama aldanmayın bu sevimliliğe :)
    İçi seni dışı beni yakar misali...Fotoğrafta görüldüğü gibi makyaj çantama attığım bi gün far fırçasından dolayı kenarları boyanmış...Ne kadar silsemde çıkmıyor...Nasıl bir şeyden yapılmış ki o kadar çok silmeme rağmen çıkmadı...Görünce aaa bu ne kirli kirli fotoğraf çekmiş demeyin:) Bu ilk eksi puanım...
   İkinci olumsuz yönü ise bu küp soyuluyor... Hani denize gidersiniz de deri atarsınız ya aynen öyle...
        Olumsuz yönleri bu kadarla kalmıyor, kapağını kaparken çok dikkat etmelisiniz çünkü kapak pat diye ürünün ortasına çarpıp lip balma hasar verebiliyor... 

       Ve sonra kokusu ... İlk başta güzel misler gibi çilek kokarken sonraları kokusu değişmeye başladı...
      Koku demişken tadınada değinmeden olmaz... Sürdüğünüzde zaten yağlımsı bir yapısı var bunun üzerine birde yağlımsı bir tadlada karşılaşıyorsunuz..O yağlımsı tat bi süre sonra acımsı garip bir hal alıyor.
         Demem o ki eğer siz hala almayan tarafsanız bu ürünü almadan önce biraz düşünün.Çünkü fiyatını hiç bir şekilde hak etmeyen bir lipbalm...
   Ziyanlığı sevmediğim için atmayacağım memnun kalmadığım halde kullanacağım ama size tavsiyem bu sevimli küplere aldanmayın...
    Sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim.
   Sevgiyle kalın mutlu günler... :)
    
     

3 yorum:

  1. merhaba! blogunu etkinlikte keşfettim ve ilgi alanımda olduğu için sevdim :) bana da beklerim :)
    makyajinkimyasi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğuma hoşgeldin :)
    Ziyaretine geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Takibindeyim artık :) Bende denerım bu balmı değişil duruyor :) bana da beklerım:) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil