18 Aralık 2014 Perşembe

CLINIQUE ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba!

Yılbaşı geldiği için her yerde indirimler başladı ve bende bu indirimlerden faydalanmak istedim.

Öncelikle söylemeliyim ki gerçekten bu alışverişe ihtiyacım vardı.
  Yani içindekileri zaten ayrı ayrı alacaktım... Dedim ki hazır böyle bir kampanya varken neden clinique olmasın...

Bu set 59 tl
Kullandığım bir çok rimel bittiği için ve bazılarıda uzun zamandır açıkta olduğu için bitenler kutuma gitmişti o yüzden elimde kullandığım iki rimel kaldı ve bu yüzden rimel ihtiyacımı karşılamak için bu seti aldım.
    Chubby stick ve high impact rimel de missyou kampanyasını kullanarak sepetime eklendi göz kremi ve sample ise deneme boyu hediyesi.

Clinique'in favorileri best seller seti ise ikinci ürün olarak seçildiğinde 99 tl 'ye düşüyordu.
Bu seti seçmemin sebebi var çünkü içinde çok sevdiğim chubby stick ,ve yine çok sevdiğim high impact maskara ve orjinal boy yaşlanma karşıtı krem var.(misshadan krem alacaktım lakin bunu alınca onu ertelemek zorunda kaldım bu krem bitince alacağım artık)
  Ayrıca merak ettiğim chubby cheek krem allık var.İşte bu yüzden bu seti aldım.


Toplamda 158 tl ödedim. Ayrı ayrı fiyatlarını düşünürsek sizcede karlı bir alışveriş olmamış mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder