29 Kasım 2014 Cumartesi

Madam Coco Vanilyalı Vücut Losyonu




            Herkese merhaba!
Farklı vücut losyonları denemelerim hala devam ediyor :) Bunu internetten sipariş vererek almıştım daha sonra yaşadığım şehire de madam coco açıldı. Eğer ben bu vücut losyonunu koklamış olsaydım baştan , açıkçası almazdım. Farklı hafif bir vanilya kokusudur belki diye düşünürek almıştım ama bu da ağır bir vanilya kokusuna sahip. 
   Tamam vanilya kokularını hafif olmak kaydıyla çok olmasada severim ama bunun kokusu biraz bana ağır geldi. İlk  başta çok rahatsız etmiyor lakin daha sonra koku buram buram koktuğu için biraz içimi bayıyor.Ve oldukça kalıcı bir vücut losyonu. Gece yatmadan önce sürüyorum ve sabah kalktığımda hala kokuyor... Koku anca uzun saatler sonrasında hafiflemiş oluyor.. 
   Vanilyanın her çeşidini sevenler  bu ürünü alıp denemeliler çünkü oldukça uygun bir fiyata sahip ayrıca çok sık indirime giriyor. Ama vanilya yada ağır kokuları sevmeyenler uzak durmalı. 

  Ayrıca yapısı body butter gibi oldukça koyu kıvamlı.
Sizler vanilya kokusunu seviyor musunuz?

1 yorum:

  1. Vanilya kokusuna bayılıyorum en kısa sürede deneyeceğim bunu da :)
    Blogunuzu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil