25 Aralık 2014 Perşembe

The Balm schwing eyeliner



Herkese merhaba!
Uzun zamandır kullandığım the balm'ın schwing eyelinerını o kadar çok seviyorum ki bittikçe alıyorum. Bu kaçıncı hatırlamıyorum bile.
İncecik ucuyla sürümü çok rahat ve rengi çok net mat bir siyah.
Kalıcılığıda oldukça iyi waterproof değil ama sıcaklarda  dahi bende akma yapmıyor.
Çok düzgün süremesem de nasıl durduğunu aşağıda ki fotoğraftan görebilirsiniz.




 Yukarıda ki fotoğrafta da rengini ve matlığını net bir şekilde görebilirsiniz. Parmağımla sildirdiğimde dahi çıkmadı bulaşma yapmadı.
   Aranızda bu ürünü benim kadar seven var mı :)
     Bir de sizin memnun kaldığınız eyelinerlar nelerdir? 

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Benim için Loreal superliner eyeliner, alix avien dipliner (eyeliner olarak kullanıyorum) ve jel eyeliner olarak mac siyah (blacktrack sanırım) eyelinera bayılıyorum.
    Bu arada, blogunuzu gördüm takibe aldım, sizi de beklerim http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce görseydim keşke yorumunuzu :) Değişiklik olsun yeni ürün deneyim diye golden rose'dan aldım eyelinerı o bitince dediklerinden bir tanesine bakacağım :)
      Bloğunu da ziyaret edeceğim sevgiyle kalın :)

      Sil