13 Aralık 2014 Cumartesi

6. His - Melissa Foster # Kitap köşesi 11


Herkese merhaba bi kitap daha okundu ve bitti.Kitaplar çok fazla olunca hangisi okuyayım diye düşünüyorum vallahi:)Ama yavaş yavaş okunmayı bekleyen kitaplar azalmaya başladı. Şu ay bitene kadar bi 3-4 kitap daha bitiririm herhalde diye düşünüyorum :) 
   Bu arada yeni kitaplar aldım yine :) Ama artık alışveriş postları yazmamaya karar verdim en azından bi süre :)
Neyse gelelim kitabın arka kapak bilgisine:

Dokuz yıl önce Molly Tanner'in geleceği görme yetisi
kalabalık Philadelphia şehrinde şahit olduğu bir kız çocuğunun kaçırılması olayının ardından son viteste hareket etmeye başlar.
İki gün sonra kızın cesedi bulunduğunda Molly'nin hayatı alt üst olur.
Olacaklarla ilgili zihninde beliren görüntüleri umursamayışından dolayı duyduğu suçluluk onu yiyip bitirerek eşiyle de arasına kara kedi gibi girer.
Molly ailesiyle beraber şehrin ona hatırlattıklarından kaçarak
Maryland'ın Boyd isimli sakin bir kasabasına yerleşir.Ancak Boyd 
tahmin ettiği gibi sakin ve güvenli bir kasaba mıdır yoksa bu kaçış ölümcül sırlar ve olaylara mı gebedir?

Hani deriz ya 6. hissim çok kuvvetlidir diye.. Gerçekten böyle bir yeteneğe sahip olmak nasıl bir duygudur acaba diye düşünmeden edemiyorum. Böyle bir yetenek lütuf mu olurdu yoksa zulüm mü? :)
 Kitap gerçekten her anne babanın yaşadığı endişeleri ve korkuları barındırıyor. Konusu oldukça ilgi çekici ve güzel ama kitabın akışı beni kitabın sonu için yanlış yönlendirdi.Olay anlatılırken bi akıl oyunu yapılıp başka bir olaya bağlanıyor.Bu da kitabın süprizi oluyor. Okurken oldukça keyif aldım ben.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder