21 Ekim 2015 Çarşamba

Skincode essentials firming eye zone gel




Herkese merhaba !
Bu sefer ki yazım  dört aydır kullandığım göz kremi olan skincode markasına ait firming eye zone gel hakkında olacak.
  Skincode markası ile ilk defa 4 ay önce almış olduğum kofre ile tanıştım. İsmini çok duymuştum ama alıp kullanmamıştım..Zaman geçtikçe bilinçlendikçe insanlar daha seçici oluyor diye düşünüyorum... 
 Skincode bir isveç markası ve bilindiği üzere isveçre bilim açısından oldukça ilerde.

Skincode 'un bu göz kremi ile ilgili açıklaması şu şekilde :
Skincode Firming Eye Zone Gel, hassas göz bölgesi için tüm cilt tiplerine uyumlu bir yatıştırıcı bakım ürünüdür.
Skincode Sıkılaştırıcı Göz Çevresi Jeli, göz etrafındaki cildin toparlanmasını ve hücre yenilenmesini sağlar. Göz çevresindeki hassas dokuları sakinleştirmek ve sıkılaştırmak için formüle edilmiştir. Göz bölgesi, sağlıklı bir şekilde ışıltı kazanır.
Skincode Firming Eye Zone Gel, daha serinletici etki bırakması için buzdolabında muhafaza edilmeye uygundur. Sıkılaştırıcı Göz Çevresi Jeliiçeriğinde, CM-Glucan, Pro-vitamin B5, güvercin ağacı özü, hiyalüronik asit ve ozmotik koruma sistemi bulunmaktadır.
Cm-glucan kırışıklıkların giderilmesinde ve cilt esnekliği açısından oldukça önemli.O yüzden kırışmayı beklemeden bu tarz ürünleri kullanmak daha mantıklı diye düşünüyorum.

   Gelelim benim bu göz kremi hakkındaki fikirlerime.
Ürün şeffaf renkte jel yapıda. 
Sürdüğünüz andan itibaren ferah bir his oluşuyor ama dolaba koyup öyle kullanırsanız bu ferahlık çok daha fazla hissediliyor.
  Birde sürdüğünüzde bir gerilme oluşuyor bu rahatsız edici bir gerilme değil minik kırışklıklarınız açılıyor. 
Nemlendirmesi bana çok gelmedi ama yetersizde değil. Ama cildim şu an aşırı kuru olduğu için daha fazla nem veren bir ürün olmasını dilerdim.
 Ve bana göre tek olumsuz yanı kremi sürdüğünüzde yapışıklık hissi oluyor ve çok uzun süre geçmiyor (bir kaç saat sürüyor)
Göz altları daha canlı ve daha genç görünüyor.

Uzun vadede tüm göz kırışıklarına nasıl bir faydası olur bilmiyorum ama küçük mimik çizgilerini açmada başarılı. 

Benim severek kullandığım bir ürün oldu.Yakın zamanda kofredeki diğer iki ürün olan nemlendiricisinin ve yüz maskesinin yazısını yazacağım.

   Sizler skincode ürünleri kullandınız mı? yorumlarınız nedir?
Sevgiyle kalın görüşmek üzere.. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder