7 Ekim 2015 Çarşamba

Cyrene Moisture Boost Hydrating Facial Tonik



Herkese merhaba!
Cyrene markasını bir çok blog etkinliğinde görüyordum ve adını çok duymadığım için çok fazla yanaşmıyordum.Ama daha sonra blog yorumlarını okuyup araştırınca ve sitesini ziyaret etmeye başlayınca bu markayla tanışmaya karar verdim.
    Ve ilk olarakta şuradaki alışverişimle cyrene markasıyla tanıştım.
Şu an ki cilt yapıma uygun olarak moisture boost hyrating facial toniği seçtim.
Çünkü roaccutane tedavisinden dolayı cildim zaman zaman kızarıyor ve fazlasıylada hassaslaşıp kuruduğu için en uygun toniğin bu olduğuna karar verdim.

Bir buçuk aydır sabah-akşam bu toniği kullanıyorum ve şişenin yarısına geldim.
 Öncelikle cildimde hiç bir şekilde alerjiye ve yanmaya sebep olmadı.Bazı tonikler cilt yakar kaşındırır yada tahriş eder ama bu tonik oldukça yumuşak aksine cildi rahatlatıyor.Cildi germiyor.
 İlk sürdüğünüzde bir dakika gibi bir süre yüzünüzde yapış yapış bir his oluyor fakat sonra o his geçiyor ve dupduru canlı görünüyor cildiniz.

Cyrene'in bu tonik için açıklaması;
Yüz bakım tonikleri cilt temizliğinden sonra kullanıldığında cildin kendini yenilemesine ve onarmasına yardımcı olur.Yüksek antioksidan özellikleri sayesinde cildi serbest radikallerin zararlarından koruyarak yatıştırır, cildin daha genç ve sağlıklı bir görünüme kavuşmasına yardımcı olur.  Etil alkol ve cilt için zararlı hiçbir madde içermeyen özel formüllü sayesinde cildi tahriş etmeden besler, inflamasyonların azaltılmasına ve sağlıklı cilt bariyeri fonksiyonunun desteklenmesine yardımcı olur.



Tonik 200 ml. İçeriğinde,organik aleo vera,ısırgan, papatya,yeşil çay,çam ağacı kabuğu ve provitamin B5 var.

  Paraben,esans, alerjen etil alkol ve boyar madde içermiyor.


Bilmeyenler için cyrene markası cruelty free ve vegan.Bence izledikleri politikada çok güzel.Onları tebrik ediyorum.
    
Benim çok severek kullandığım bir tonik oldu.Cyrene süpriz kutusundan çıkan bir tonik daha var elimde. Onuda kullandıktan sonra bu toniğe tekrardan dönmek istiyorum.

     Aranızda bu toniği kullanan var mı? Sizin yorumlarınız nedir?
Sevgiyle kalın görüşmek üzere... ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder