13 Ekim 2015 Salı

CYRENE Searene skin drink micellar water




Herkese merhaba!
Kullanmış olduğum ve yazısını şurada yazmış olduğum nivea bb-clean makyaj temizleyicisi sonunda bitti.Bitti ama gelin görün ki nasıl bitti...
     Ben bu ürünü kullandıktan sonra anladım ki tanınmış bir çok blogger ve youtuber ( bir kaç kişi hariç) sırf ürün gelsin diye sırf para vermesinler diye yada markaların popüler tanıtıcısı olsun diye ürünleri şişiriyorlar... Hemde ne şişirmek...
    Her neyse o makyaj temizleyici ile ilgili videoları izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız...


Gelelim cyrene searene makyaj temizleme suyuna.Cyrene'in ilk süpriz kutusundan çıkmıştı.
Küçük pompalı plastik şişede ve 200 ml boyutunda.
   Makyajı güzel temizliyor ve cildi tahriş etmiyor.Cildim uzun süredir aşırı hassas olduğu için her ürün iyi gelmiyor cildime.O yüzden yeni ürünler denediğimde ilk başta tereddüt ediyorum.Ama bu makyaj temizleme suyunda hiç bir şekilde yanma kızarıklık yada tahriş etme gibi bir şey söz konusu olmadı.
  Örnek vermek gerekirse kullanmış olduğum ve yazısını şurada yazmış olduğum maybelline jel eyelinerı ve çabuk sabitlenen ve yazısını burada yazmış olduğum clinique black diamond göz kalemini çıkaramayan  nivea bb-clean makyaj temizleme suyundan sonra ilk işim aynı ürünlerle makyaj yapıp cyrene markasına ait bu makyaj temizleme suyunu test etmek oldu.
   Gözlerimin üstünde bir kaç saniye bekletip sildiğim makyajı gerçekten çok iyi temizliyor ve ovalamama bile gerek kalmıyor. Gayet yumuşak hareketlerle cilde zarar vermeden makyajdan arındırıyor gözlerinizi... 
   Benim için önemli olan makyaj temizleyicilerde göz ve dudak çevresini yormadan herhangi bir şekilde zarar vermeden makyajdan arındırmak.Yoksa yüzün diğer kısımlarını fondoten ve türevlerinden arındırmak zaten her şekilde kolay.

    Cyrene bu ürün için bu şekilde bir açıklama yapmış:
Tüm cilt tipleri için uygun hyaluronik asit içeren nazik misel yüz ve makyaj temizleme solüsyonu
%100 Esans, Etil Alkol, Paraben ve Boyar madde içermez

İçeriğindeki mikro misel tanecikleri ile gün boyu ciltte biriken yağı, kiri, tozu ve makyajı
nazikçe temizlerken güçlü yapılandırıcı ve antioksidan özellikleri olan yosun ve papatya
özleri ile de cildi rahatlatarak serbest radikallerin nötralize edilmesine yardımcı olur. Ayrıca
Hyaluronik Asit içeriği sayesinde cilde nem katarak ipeksi bir hissiyat bırakır. Göz yakmayan
ve kirpik dökmeyen bir formüle sahiptir. 


Benim çok severek kullandığım bir ürün oldu kendisi.Tek eksi yanı benim için 200 m'lik boyutuna rağmen fiyatı. İnşallah kampanyalar yapılır yada düzenlenecek süpriz kutularından tekrardan çıkar ve yine kullanma şansı yakalarım diyorum. Zira benim için makyaj temizleme suyu olarak fiyatı biraz pahalı...
Sizler bu ürünü denediniz mi?Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere... ! 

1 yorum:

  1. Bu markanın ilk versiyon misel temizleyicisini severek kullanmıştım.İlerleyen zamanda bunu da denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil