5 Ekim 2015 Pazartesi

CLINIQUE Pore Refining Solutions



Herkese merhaba !
iki ay önce kullanmaya başlamış olduğum bu serum bugün bitti .Bende ki deneme boyu ve 10 ml di bir alışverişimde aldığım setin içindeydi.Aynı diğer kullanmış olduğum clinique smart serum gibi. 
  Ben bu serumu gündüzleri kullandım çünkü gece smart serumu, o bittikten sonrada elimdeki tester ürünleri kullandığımdan gündüzleri kullanmayı tercih ettim.
    Bir pompa ürün gözeneklerin olduğu bölgeye rahatlıkla yetiyor. Ürün çabuk emiliyor ve bu da diğer serum gibi kadifemsi bir his bırakıyor.Ürünü  çok düzenli kullanmama rağmen gözeneklerimde bir değişim olmadı,göremedim.. Zira benim çok büyük gözeneklerimde yok küçük görünümlü gözeneklerimdede şu an bir fark yok.Tek tesellim gözeneklerimin rahatsız edici bir görüntüde olmaması..Yoksa bu ürüne çok büyük umutlar bağlayabilirdim.


Clinique bu serum için:
    Yeni formül, gözeneklerin görünümünü anında azaltırken aynı zamanda cilt yüzeyini güçlendirir ve sıkılaştırır. 2 haftalık düzenli kullanımla gözeneklerin görünümünde 58%'e varan azalma sağlar, demiş.Ama ben iki ay kullanmama rağmen sonuç olumsuz...
     
      Serumun fiyatını merek edenler için;
    30 ml: 189 tl
    50 ml: 269 tl

Benim fikrimi soracak olursanız ben bu ürüne bu kadar para verip almam.Eminim ki bu fiyata yada daha uygun fiyatlarda daha etkili ürünler vardır.Bir ürün alırken çok araştırmalı kullanıcı yorumları okunmalı diye düşünüyorum.Zira bu biçilen fiyatlar az değil.
     Aranızda bu serumu kullanan var mı? Sizin fikirleriniz nedir?

Clinique Smart serumun yazısını okumadıysanız sizi böyle alalım:)
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder