2 Ekim 2013 Çarşamba

SEBAMED GÜNEŞ KREMİ

 Herkese merhaba :)
Şimdi bu postu görenlerin içinden şu cümle geçebilir; hatuna bak kış geldi 50+ faktörlük güneş kreminin yazısını yazmak şimdi mi aklına geldi. :)
Böyle bir düşünce geçiyorsa aklınızdan e haklısınız valla :)
Üşengeçliğim,unutkanlığım veee benim bugün yazarım yarın yazarım diye sürekli ertelememden dolayı bu postum baya bir gecikti :)
     Neyse geç olsun da güç olmasın deyip devam ediyorum :)
Bazen ürünleri araştırıp alıyorum bazende hiç araştırmadan yorumlara bakmadan pat diye sepete atıyorum :S 
   Buda pat diye sepete attığım bir ürün oldu çünkü sebamedin bi çok ürününü seviyorum ... 
Ama ben bu kremi pek sevemedim (seveni de çok var)...Hem sadece ben değil erkek arkadaşımda pek sevmedi...Tatile çıktığımızda vücudumuz için bu kremi gün içinde bi çok kez kullandık...Yüz için ise vichy'nin güneş kremini kullandık.Ondan çok memnun kalmıştık ama bu sınıfta kaldı :)
    Ürünün yapısı çok katı... Sürdüğünüzde dağıtmak biraz zor oluyor... Ve kolay kolay emilmiyor...Emilmediği içinde beyazımsı bi tabaka halinde cildinizde kalıyor... Az da sürseniz çokta sürseniz durum böyle...
     Ayrıca koruması 50 + faktör olmasına rağmen çok koruduğunu söyleyemeyeceğim...Çünkü geçen sene tatile çıktığımda tatilimin daha uzun sürmesine rağmen ve daha fazla güneşte kalıp gezmeme rağmen geçen yaz çok daha az yanmıştım... Ama bu sene durum farklı... Tatilim daha kısa sürdü... Daha az güneşte durdum ... Ama daha çok yandım, hatta çok yandım...Kara kız oldum yahuu :)
  Kısacası bu üründen hiç memnun kalmadım... Ürün henüz bitmedi, ama bitene kadar kullanacağım.Kış geldi ama kışında düşük faktörlü güneş kremi kullanmak gerektiği için yeni almak yerine ben de sırf bu kremi bitirmek için ellerime kullanacağım...
   Ama bitince bir daha alır mıyım ? Almam...  

              Ürünün yapısını da fotoğrafla gösterelim :)Görüldüğü gibi baya katı.. Kalıp gibi :)

 Evet şimdilik benden bu kadar başka bir yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder