3 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler & çöpe gidenler #1

 Bioderma sebium gel moussant:Cildimi başlarda kurutsada sonradan memnun kaldığım bir ürün oldu.Merak edenlere tavsiye ederim.Elimde bir tane daha 500 ml lik bir şişe var :)Yazısı blogta mevcut.
Bioderma sensibio H2O: Severek kullandım memnunum:) Ve 2 al 1 öde kampanyasından bi kere daha faydalandım bile:)Yazısı blogta mevcut... 
Vichy yüz temizleme köpüğü:Memnun kaldığım ürünlerden bir tanesi daha :) Tekrardan alınabilir.Yazısı blogta mevcut... 
Ossion + saç bakım yağı: Hiç ama hiç memnun kalmadım.Saçlarımı çok döktü bir daha almam...Yazısı blogta mevcut...
Badem yağı, ceviz yağı, çamterebentin yağı: saç bakımlarında kullandığım yağlar yenileri alınacak.
 Garnier  3’ü 1 arada: Uzun zaman önce almıştım unutulmuş bi kenarda tarihi geçmiştir diye çöpe gidiyor.Vücut peelingi olarak kullanmayı denedim ama taneleri çok küçük o yüzden olmadı.
Loreal pure zone: Maalesef bunun hakkında da bir şey diyemeyeceğim çünkü bunu da bi kenarda unutmuşum.Taneleri biraz iri olduğu için vücut  ve el peelingi olarak kullandım ve bitirdim.
 Fiyto gingseng özlü şampuan :Severek kullandığım bi ürün değildi.Saçlarımı ağırlaştırdı.Sanki birbirine yapıştırdı.Hiç memnun kalmadım bir daha almam.
Fiyto ginseng özlü saç serumu: Şampuanın yanında verilmişti 50 ml olduğundan etkisini pek anlamadım.
Bioblas şampuan:Severek kullandım gayet memnunum.Yedeği var.Uzun bir süre bioblasla devam edeceğim.
 Pure ‘n soft  intim yıkama  jeli: Severek kullandım.Elimdeki yedeğini de kullanmaya başladım bile.Tekrardan alınabilir.
Hobby seyahet seti: Duş jelini çok severek kullandım kokusu çok güzel büyük boyunu alabilirim.
Şampuanın ne iyi ne de kötü bi etkisini gördüm sıradan bi şampuan ama tercih etmem.
Saç kreminin kokusu güzel verdiği yumuşaklıkta gayet iyi tekrardan alınabilir.
Vücut spreyi: Eyup sabri tuncerin sitesinden set olarak almıştım diğerleri bitti bu spreyde bi kenarda kalmış ve kokusu çok değişmiş. O yüzden çöpe gidiyor.
Schwarzkopf gliss sıvı saç kremi: Bitirdiğim kaçıncı şişe bilmem.Tekrardan alabilirim.
Mark & spencer vücut losyonu: Kokusunu hiç sevmedim.Manolyalıydı ve resmen bana hacı kokusu gibi geldi.Gece yatmadan önce sürdüm ve bittiği için çok çok mutluyum :)Bir daha almam.
Islak mendiller:Her zaman lazım:) watsonsın ıslak mendillerini çok beğendim.
Watsons beyaz çikolata maskesi: Cildimi çok fazla yaktı ve hiç bir olumlu etkiside olmadı tek güzel yanı buram buram beyaz çikolata kokması...Bir daha almam.
Watsons burun bandı:Çok işe yaramadı...çok kuvvetli değil...Kutunun kalanı bittikten sonra bir daha almam.
Johnson's vazelin:Her hangi bir vazelinden farkı yoktu...
Olay gündüz kremi:Gündüz kremi olmasına rağmen ağır bir yapısı vardı... Bi süre kullandım ama ağır geldi dekolteme ve boynuma sürerek bitirdim. Memnun kalmadım.Bir daha almam.
Oriflame tender care: Vişne aromalı olanıydı.Kokusunu sevmedim.Ayrıca dudaklarımın çatlamasına engel olmadı ve çatladığında da onarmadı... Bu yüzden tırnak ve el bakımımı yaparken tırnak kenarlarıma sürdüm.Kuru ve pütürlü yerlere iyi geldi.Elimde çikolatalı olanı da var bitince tekrardan almam.... 
 D&P parfüm E17: Kokulardan başım dönmüş olmalı ki bu parfümü almışım çok beğenerek kullanmadım:)
Celebre vücut spreyi: Hafif güzel bir kokusu var kaçıncı bitirişim hatırlamıyorum bile.Tekrardan alacağım:)
Soft musk vücut pudrası: Parfümü ile birlikte almıştım parfümünü zorla bitirdim pudrası daha hafif kokuluydu ama tekrardan almam.
Candy parfüm:Pazardan almıştım yağ bakımı yaptığım günlerde saçıma sinen kokuyu engellemek için saçıma sıkıyordum.Rastlarsam tekrar alırım yada kullanmadığım parfümlerimi saçıma sıkmaya devam edebilirim:)

 Listerin ağız çalkalama suyu:Sözde hafif tat diyor... Ama nerdeee ağzımın içi iğneli kuyu gibi oluyordu kullandığımda:/ çok acı bir tadı var zor bitirdim.Elimde 95 ml lik normal nane aromalısıda var bakalım onu nasıl bitireceğim:/ Bir daha almam.
Watsons nane aromalı ağız çalkalama suyu:Bu da çok acı beğenmedim bir daha almam. Allahtan küçük boydu ki çabuk bitirdim... 
Diş pastası:Düzenli kullandığınızda etkisini görebileceğiniz bir ürün.Uygun bir fiyatı var. Tekrardan alacağım.
Orkid günlük ped: Deodorantlı bir kokusu vardı güzeldi yani zaten kotex ile değiştirerek kullandığım bir ürün yedeğini kullanmaya başladım bile.
Colgate optic white: Severek kullandığım bir diş macunu. Düzenli kullanımda gerçekten etkisi büyük.Elimde 2 küçük diş macunu var onlar biter bitmez tekrardan alacağım.
Avon duş jeli:Güzel bir kokusu vardı elimde yedeği var.
Wella saç spreyi:Çanta boyu olması sebebiyle gayet kullanışlıydı bitirdim ve yedeğini kullanmaya başladım bile.Çanta boyu olduğu için bittikçe alacağım.
Parmex aseton: Severek kullandığım bir aseton.Bittikçe alıyorum.
Maybelline ruj:(Beige diamonds 103 numara): Uzun zaman önce almıştım fazla simli o yüzden çöpe gidiyor.
Flormar eyeliner: Bitmesine sevindiğim bir ürün oldu çabuk akıyordu ve rengi bir süre sonra soluyordu.Bir daha almam.
Flormar pretty P30: Siyah oje sonuçta hangi marka olduğunun önemi yok :)


      Bitmesine az kalan ürünlerin bitmesini bekleyemedim yine:) Benden şimdilik bu kadar başka bir bitenlerde görüşmek üzere :) Sizlerinde biten ürünleriniz varsa linkini aşağıya atın:) Bu konudaki yazıları okumaya bayılıyorum :)
      Sevgiyle kalın mutlu günler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder