24 Ekim 2013 Perşembe

DUCRAY ANAPHASE ŞAMPUAN

Selam herkese... 
Dermoeczane.net alışverişimin yanında gönderilen deneme boy ducray anaphese şampuanı kullandım ve bitirdim... 
   Ürün 50 ml.Ve ben 7 kullanımda deneme boyunu bitirdim.

Ürünü inceleyecek olursak;

        Saç dökülmelerini tedavi etme konusunda oldukça önemli bir konumda yer alan ducray anaphase şampuan, saçlarda kırılganlığı en aza indirger. Bunun yanında saçların canlılığını artıran ürün, saç derisindeki kan akışını önemli oranda artırır ve saç köklerini önemli ölçüde besler.İçeriğindeki B5, B6, G8 vitamin kompleksi ile saçların daha canlı ve gür çıkmasını sağlar, GP4G ile uzamasını tetikler ve tokoferol nikotinat ile de saç hücrelerinin ömrünü uzatarak, gelişimini hızlandırır.      
        Diğer yandan ducray anaphese şampuan en az 2 ay kadar kullanılması gereken bir saç bakım ürünüdür. 2 ay sonunda gözle görülür etkiler ön plana çıkaran şampuan, saçlara masaj dahilinde uygulanmaktadır. Yumuşak krem gibi bir yapıya sahip olan ürün, saçlarda 2 ya da 3 dakika kadar bekletilebilmekte ve bu esnada masaj yapılarak saçlara uygulanabilmektedir.
     Ducray anaphase kullanımında dikkat edilmesi gereken ürünün düzenli bir şekilde kullanılması ve belirtilen şekillerde saça uygulanması olmaktadır. Bunun yanında ürünün 2 aylık kullanımı istenen etkilerin ortaya çıkması adına önemlidir. Bu sürede daha az kullanılması uygun görülmemektedir. Ayrıca 2 aylık dilim gözle görülür sonuçların ortaya çıkmasına olanak sağlamaktadır.

       Şampuanın özellikleri ve vaad ettikleri yukarda yazıldığı gibi .Ben sadece 7 kere kullanabildim bu da bi hafta demek benim için... O yüzden saç dökülmesini durdurmadaki etkisinden bahsedemeyeceğim.Ama kullandığım süre içinde şampuanın saçımı biraz ağırlaştırdığını ve yapıştırdığını farkettim.Buda hoşuma gitmeyen bir durum... 

      Siz ducray anaphase şampuanı kullandınız mı?
 Sizin yorumlarınız nelerdir?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder