7 Ekim 2013 Pazartesi

Marks & spencer vücut losyonu

 Selam kızlar:)
              Bir başka el ve vücut losyonu ile karşınızdayım:))
Kaç çeşit vücut losyonu kullanıyorsun diye soran olursa, birini gece birinide gündüz kullanıyorum :) Çünkü ben tam bir krem delisiyim :)Yüzümü,ellerimi,ayaklarımı ve vücudumu sürekli nemlendirme ihtiyacı hissediyorum :):)
         Bu kremi bi süre önce markafoni alışverişimden 6 tl ye almıştım indirimdeyken,3 tane alayım dedim ama aralarında kokusundan memnun kaldığım bir tek bu oldu:) Diğer 2 sini zar zor bitirirken bunu bitirmekte pek zorlanmadım şişe yarıya indi bile :)
               Krem buram buram hindistan cevizi kokuyor:)Tatlı tatlı ohh koklamaya doyamıyor insan :) Şişenin arka tarafında minik bir tavşan var :) Yani marks & spencer hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. 
              Yapısı katı gibi dursada aslında katı değil normal bir kıvamda... Hindistan cevizi kokusunu sevenlerin denemek isteyeceği bir vücut losyonu kokusundan pişman olmazsınız ama çok fazla nemlendirmiyor bunu göz önünde bulundurmak lazım...
                                  

Bir başka yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder