23 Ekim 2013 Çarşamba

CLINIQUE ALIŞVERİŞİM

Herkese merhaba:)
Bayramda vermiş olduğum clinique siparişim az önce elime geçti... Bayram dolayısıyla 1 hafta kadar bekledim ama olsun:)
 Bu set 150 tl ve üzeri alışverişinizde hediyeydi.Ve bende buna sahip olmak için iki adet yukarda görmüş olduğunuz cilt bakım setini aldım:)
İlk başta gördüğünüz iki adet ürün benim seçmiş olduğum deneme boyları.
Biri moisture surge yoğun nemlendirici diğeri ise pore refining solutions serum.
Diğer 3'lü oldukça minik olan set ise anti-blemish sivilce karşıtı günlük bakım deneme seti.

3 adımlı cilt bakım sistemi intro kit cilt tipi 2 : 150 tl  (iki adeti)

Benim clinique alışverişim bu kadar. Sözde alışveriş yapmayacaktım artık ama kendimi kozmetik değil bunlar çabuk biten ürünler diyerek teselli ediyorum:) 
Stoklama huyuma geri döneceğimden korkuyorum :/

Bence karlı bir alışveriş oldu siz ne düşünüyorsunuz?Yorumlarnızı paylaşırsanız sevinirim :)
Sevgiyle kalın mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder