22 Ekim 2013 Salı

Loreal üç etkili makyaj temizleme suyu


Herkese merhaba :)
Bir çok blogta gördüğünüz,yazısını okuduğunuz, loreal'in üç etkili makyaj temizleme suyunu bende deneme fırsatı buldum.
   Bu ürün aynı zamanda bioderma ile çok fazla kıyaslandı, rakip olarak görüldü.Kimisi daha iyi dedi kimisi aynı özellikte olduğunu söyledi...
   Merak edip almama sebep olan en büyük etken fiyatının uygun olması ve biodermayla bu kadar çok kıyaslanmasıydı :)
     Ürün bana göre biodermadan ne üst seviyede ne de daha alt seviyede...Bence performansı aynı...
Ürün su gibi hafif yapıda...Renksiz, yok denecek kadar az bir kokusu var ... Cildinizde yağlı bir his bırakmıyor. 
    Bioderma gibi waterproof rimelleri çıkarmada başarısız... Göz makyajınıda tamamen temizlemiyor azda olsa kirpik diplerinde makyaj kalıntıları kalıyor...Benim için bioderma neyse bu da öyle.Ne artısı var biodermadan ne eksisi.
  
     İndirimden çok uygun bir fiyata alabilirsiniz. Ben 7.45 tl ye almıştım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder