16 Ekim 2013 Çarşamba

MİM #4 Benimle ilgili 20 gerçek

Herkese merhaba !
Bu aralar herkes tarafından popüler olan bir mimle karşınızdayım :))
Hakkımızdaki 20 gerçek :) 
Evet benim hakkımdaki gerçekleri merak edenler haydi buraya :)))

  1. Aslan burcuyum ama bazı özelliklerini taşımıyorum
  2. Sevdiğim insana çok sadığımdır taparcasına severim, çok kıskanırım ve gözüm hiç kimseyi görmez.Gözü kara sevdalılardanım yani :)))
  3. Karnımın tam ortasında çok sevdiğim kalp şeklinde bir doğum lekem var.
  4. Yalnız kalmaktan nefret ederim.
  5. Baştan birine ısınamadıysam bir daha asla ona kanım kaynamaz.
  6. Simetri hastalığım vardır, etrafımdaki hiç bir şey ters duramaz, durmamalı!
  7. Dünyayı gezmek istiyorum.
  8. Bu yaşıma kadar 3 tane üniversiteye yazıldım ve biri hariç diğer ikisini bıraktım.
  9. Kadın-erkek dostluğuna inanmam.İllaki bir şeyler oluyor dostluk adı altında.
  10. İnsanlara çabuk güvenemem bu yüzden çok fazla arkadaşım yoktur.
  11. Makyaj malzemesinden ziyade kıyafet tutkunuyumdur.Ama kolay kolay da bir şey beğenemem.Ne kadar kıyafet alsamda her zaman ne giysem sorunum vardır.Hiç bir şeyim yok diye yakınırım.
  12. Milletin dediklerini hiç bir zaman umursamam.Hep konuşurlar bende onları duymam.
  13. Ukala ve kendini beğenmiş insanlardan nefret ederim ama onlar karşısında onlardan daha ukala ve kendini beğenmiş olmaktanda büyük zevk duyarım.Kel kafaya kel ustura misali... 
  14. Aşırı derecede inatçıyım, ayrıca birine kin tutarsam o kinim hiç bitmez.
  15. Her ne kadar dişlerinde bir sorun yok desede çevremdekiler ben dişlerimden memnun değilim ve yaptırmayı düşünüyorum
  16. 26 yaşıma girdim ama daha şimdiden yaşlandım psikolojisine kapılmaya başladım.
  17. Palyaçolardan nefret ederim ve çok korkarım.Iyyyy bak tüylerim diken diken oldu yine!
  18. Bazen alıp başımı hiç bilmediğim bir şehre yada bir ülkeye kaçmak istiyorum.
  19. Bir kıyafeti 2. ye giymem o kıyafeti hemen çamaşır makinesine atarım.
  20. Her gün duş almazsam hiç rahat edemem illa almam lazım.




         Benim hakkımdaki 20 gerçek bu kadar :) Yirmiyle sınırlandırıldığı için aklıma ilk gelenleri yazdım ama dahaaa çoook şey var :) 
Artık başka bir mimde onlarda :)
        Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum hadi kızlar klavye başına ... :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder