2 Ağustos 2015 Pazar

Avon Senses Refreshing Lagoon vücut losyonu



Herkese merhaba !

Aldığım yeni karar üzerine bu ürünün yorumunu yapmamı belki doğru bulmayanlar çıkacak aranızda ama elimdeki ürünlerin hepsinin yorumunu yazmak istiyorum... Çünkü her insanın kendi aklı fikri ve karar verme gücü var... O yüzden ben yorumumu yaparım merak eden, her ürünü  her markayı denemek isteyen okur, okumak istemeyen benim gibi karar almışlarda es geçer..
    Elimdeki cruelty free olmayan diğer ürünlerin yorumlarınıda yakında hatta bu ay içinde tamamen yazıp bitireceğim ve bir daha almayacağım...

  Gelelim avon senses vücut losyonuna...
 Yapısı oldukça sıvı losyon kıvamından dahada akışkan sıktığınızda anında cildinizden akıp gidiyor.
   Cilt tarafından emilmesi oldukça kolay.Nemlendirmesi çok uzun saatler gitmese de idare eder bi seviyede. Kokusunu tam tarif edemeyeceğim ne koktuğunu pek anlayamadım ama ağır olmayan hafif fresh bir kokusu var.
    Spreyli şişesinden dolayı kullanımı kolay.Yazın bu kavurucu sıcaklarında dolapta saklayıp o şekilde kullanıyorum bu yüzden bi nebze olsun ferahlatıyor.
     Yaz ayları için hafif yapılı fresh kokulara sahip vücut losyonu önerileriniz varsa ve tabiki cruelty free önerilerinizi bekliyorum.
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder