31 Temmuz 2015 Cuma

Yeni kararlar -Cruelty Free ürünlere geçme kararım




Herkese merhaba !

 Bir süredir aklımda olan bir düşünceydi cruelty free ürünlerini kullanmak.Sonra dedim ki kendi kendime neden bu düşünceni erteliyorsun.Kozmetiğe makyaja deli gibi bağımlılığın yok bu düşüncene uymamak için hiç bir sebebin yok. O yüzden bu zulume daha fazla ortak olma ve bir an önce bu kararı uygula...
   
  Hayvanları sevip ve hayvan deneyleri denen  bir olayın varlığından haberdarken buna göz yummak bana pek samimi gelmiyor.. Ve bende bu kararı ertelediğim için kendime çok kızıyorum.Yıllarca bildiğimiz halde göz yumduk ve kulak tıkadık. Ayıp bize diyorum, insan vicdanına ayıp...
     
 Kozmetiğe karşı bir insan deli gibi bağımlıda olsa hastalık derecesinde sevsede bence alternatif bir çok seçenek bulabilir. O yüzden daha fazla işkenceye maruz bırakan markaları gözden çıkardım ki zaten benim çok makyaj malzemem yok.Elimdekilerinde bir çoğu cruelty free zaten.
    
    Yeni kararım budur.. Umarım bir çok kişi de bu düşünceye doğru kayar.. Hiç bir şey için geç değildir.. Lütfen sizde kullandığınız memnun kaldığınız cruelty  free ürünleri bana önerirseniz çok sevinirim.. Test yapan bir kaç ürün var elimde onlarında yazılarını yazacağım ve bundan sonra ilk etapta elimden geldiğince dikkat edeceğim aldığım ürünlere, mesela kullandığım mac face and body fondotenle aynı yapıda aynı etkide cruelty free bir ürün bulana kadar onu almaya devam edeceğim. Böyle bir dürüstlüğüde göstermek isterim.Onun haricinde diğer makyaj malzemelerinin ve cilt bakım ürünlerinin cruelty free olması son kararımdır
  Sevgiyle kalın görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder