18 Ağustos 2015 Salı

Cyrene Süpriz kutu #1 ve cyrene alışverişi



Herkese merhaba !!!! 
Cyrene'den kendime doğum günü  hediyesi olarak bu iki seti sipariş verdim :) E insan bazen kendini şımartmalı, ödül vermeli hediye almalı dimi ?
Kargo elime geçene kadar büyük merak içindeydim heycanlandım resmen :)
Gelelim ilk sete, Setin adı Cyrene Hydra radiance.

Bu set kuru , hassas ve karma ciltliler için. Bir süredir roaccutane tedavisi gördüğüm için cildim baya kurudu ve hassaslaştı o yüzden bu seti uygun buldum kendime.
Fiyatı :99 TL




Gelelim ikinci sete cyrene'in yeni çıkarmış olduğu ürünlerin bulunduğu set.
  Tabiki sadece yeni çıkan ürünler yok.
Searene ürünlerinden  iki tane tam boy.
1 adet Cyrene After sun tam boy.
1 adet yıpranmış saçlar için maske tam boy
Ve bir çok tester :) 
         Kutunun Fiyatı : 39 TL 


Ayrıca 100 tl üzeri alışverişinizde hydra protect 30faktörlü güneş kremi hediyeydi.




Ürünlerin tek tek fiyatlarına bakınca bence çok karlı bir alışverişti sizcede öyle değil mi ?
    Sevgiyle kalın görüşmek üzere! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder