20 Ağustos 2015 Perşembe

Benri spf 50+ güneş kremi



Herkese merhaba!
  Kendimi bildim bileli cildimde mat ürünleri sevmem( Fondöten-bb krem- güneş kremi)  o yüzden hep cildi canlı gösteren  aydınlık görünüm glowy yani parlaklık veren ürünleri kullanmayı tercih ediyorum.
     
  Gratiste gezerken benrinin güneş kremlerini gördüm.Sanıyorum ki bu sene piyasaya sürüldü. Bir tane yüz için bir tanede vücut için olanı aldım bronzlaştırıcıyı almadana olmazdı deyip onuda sepete attım :)
  Onlarında yazıları bir kaç güne kadar gelecek.

  Gelelim bu ürün için benim yorumlarıma,
  
Paraben içermiyor ve içinde argan yağı ve d-panthenol bulunuyor.
SPF 50 faktör.
Mat bitiş sevenlere tavsiye etmem zira glowy bitişli bir ürün yani tam benlik.
Çok sıcak havalarda parlama yapabiliyor o yüzden pudra kullananlar üzerinden pudra geçerse bu parlamanın önüne geçer diye düşünüyorum.Ben denemedim çünkü pudra kullanmayı sevmiyorum.
İnce bir yapısı var çabuk emiliyor.
Ciltte beyaz tabaka bırakmıyor.
Cildi çok güzel nemlendiriyor zira dışarı çıkarken sürdüğümde nemlendirici sürme gereksinimi hissetmiyorum..
Hafif bir kokusu var parfümden ziyade ilaç kokusu gibi geldi bana.
İlk sürdüğünüzde biraz yapış yapış bir his oluşuyor daha sonra o his hafifliyor ama geçmiyor.Benim için tek kötü yanı bu. 
Az bir miktar tüm yüze yetiyor. 
Denize gidip güneşte gezmeme rağmen yüzümü iyi korudu çok fazla yanmasını engelledi.

Benim bu ürün hakkındaki düşüncelerim, yorumlarım bu kadar. Siz bu ürünü kullandıysanız sizinde yorumlarınızı bekliyorum ben severek kullandım yaz boyunca ve severekte kullanmaya devam ediyorum. 
    Glowy bitiş sevenlere uygun fiyatlı ve cruelty free güneş kremi arayanlara tavsiye edebileceğim bir ürün oldu. Sizinde bu kriterlerde (glowy bitişli-cruelty free olan)önerebileceğiniz başka ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiyle kalın görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. niye türkçe karakter kullanmayı denemiyorsun sen bir Türksün ve bu bloğu okuyanlar da Türk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon türkçe karakter yanlış oldu türkçe kelimler terimler kullan lütfen anlamıyoruz

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın : en iyi güneş kremi

    YanıtlaSil