4 Ağustos 2015 Salı

Dove kırık uçlara karşı etkili saç bakım kürü



Herkese merhaba!
Bu sefer ki yazım yaklaşık bir aydır kullandığım dove'un saç bakım kürü hakkında.
Ürün 3 kullanımda %80'e kadar onarım vaad ediyor.Saç tellerini yapıştırarak saç kırıklarını onardığını bakım yaptığını iddaa ediyor.. 
Ben duştan sonra nemli saç uçlarıma bir iki pomba sıkıp tarıyorum. Kuruttuktan sonra ise zaten az olan kırık saç uçlarım bu ürünle tamamen pürüzsüz görünüyor Kullandığım süre boyunca çok memnun kalmıştım ama bildiğim kadarıyla  bu markanın cruelty free olmamasından dolayı malesef ki bir daha almayacağım. 
  Birde şöyle bir şey var kullandığım süre boyunca evet memnun kaldım ama kullanmayı bıraktığım zaman saç kırıklarım aynı seviyedeydi.Yani sadece yapıştırarak pürüzsüz bir görünüm sunuyor bize.... Onarma kısmı ise dikkat çekmek için yazılan bir kelime diye düşünüyorum... Kullandığınız sürece memnun kalacağınız bıraktığınızda ise aynı görünümle başbaşa kalacağınız bir ürün...
   Sevgiyle kalın görüşmek üzere...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder